تبیان، دستیار زندگی
شرایط نه چندان مطلوب تیم پتروشیمی در مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاههای کشور منجر به برکناری...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خداحافظی زود هنگام سرمربیگری تیم  پتروشیمی با لیگ والیبال

"ستکوویچ" برکنار شد

ستکوویچ برکنار شد

شرایط نه چندان مطلوب تیم پتروشیمی در مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاههای کشور منجر به برکناری"یوتسا ستکوویچ" از سرمربیگری این تیم شد.

حضو در رده هفتم جدول رده بندی مسابقات والیبال لیگ برتر باشگاههای کشور برای مسئولان باشگاه پتروشیمی بندرامام که جهت آماده سازی تیم والیبال خود هزینه های زیادی را متقبل شده اند، رضایت بخش نیست. به همین دلیل عصردیروز(دوشنبه) مسئولان این باشگاه ماهشهری عذر سرمربی تیمشان را خواستند.

به نقل از مهر ، ست کوویچ که پیش از آغاز فصل جاری مسابقات والیبال لیگ برتر و برای دومین سال پیاپی هدایت تیم پتروشیمی را برعهده گرفت طی 12 هفته گذشته مسابقات، تیمش را در 6 بازی به پیروزی رساند اما درسایر بازی ها تنها به کسب یک امتیاز اکتفا کرد تا این تیم با مجموع  18 امتیاز در فاصله یک هفته باقیمانده تا پایان نیم فصل نخست رقابتها در رده هفتم جدول رده بندی قرار داشته باشد.

تیم پتروشیمی درهفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر در مشهد موفق به کسب پیروزی 3 بریک مقابل بانک صادرات ایران (مشهد) شد اما با این حال مسئولان پتروشیمی این مربی صربستانی و همچنین "ایوان کرکوویچ" که  به عنوان آنالیزور با "ستکوویچ" همکاری داشت را از سمت هایشان برکنار کردند. گفتنی است که "ستکوویچ" سال گذشته عنوان پنجمی مسابقات لیگ برتر را از آن ماهشهری ها کرد.

ادعای مسوولین تیم پتروشیمی در خصوص ستکوویچ

سخنگوی شورای ورزش باشگاه پتروشیمی بندرامام:

ست کوویچ مقصر اصلی ناکامی های تیم ما بود

سخنگوی شورای ورزش باشگاه پتروشیمی بندرامام با بیان اینکه نتایج به دست آمده توسط تیم والیبال این باشگاه انتظارات را برآورده نکرد، گفت: به نظر ما "ستکوویچ" مقصراصلی ناکامی‌ تیم والیبال پتروشیمی بندرامام درنیم فصل این بازیها بوده است.

"شاپور یاوری" پس از برکناری ستکوویچ از سرمربی تیم والیبال پتروشیمی ضمن بیان این مطلب افزود: قول قهرمانی، نتیجه مذاکراتی بود که پیش از آغاز لیگ 87 با یوتسا ستکوویچ داشتیم. این مربی صربستانی برای رساندن پتروشیمی به این جایگاه خواسته های زیادی از مسئولان باشگاه داشت که یک به یک برآورده شد اما هیچ یک تاثیری در بهبود شرایط تیم و بازیکنان نداشت. وی تصریح کرد: حتی ستکوویچ خواستار همکاری با آنالیزور صربستانی هم بود که با جذب "ایوان کرکوویچ" این خواسته شخصی وی هم برآورده شد ، با این وجود سرمربی صربستانی پتروشیمی هرگز در مسیر خواسته های مسئولان باشگاه حرکت نکرد. یاوری در پاسخ به این سوال که سرمربی جدید تیم والیبال پتروشیمی بندرامام چه کسی خواهد بود، تصریح کرد: هیچ تصمیمی دراین زمینه نگرفته ایم. تیم والیبال پتروشیمی بندرامام هفته پایانی مسابقات را با مربیان پیشین خود پشت سر می گذارد تا در فاصله دو نیم فصل نسبت به معرفی سرمربی جدید اقدام کنیم. آنچه مسلم است اینکه سرمربی آینده تیم ایرانی خواهد بود و چه بسا یکی از مربیان فعلی کادرفنی این مسئولیت را بر عهده بگیرد.