تبیان، دستیار زندگی
رد جهان " نامگذارى مىشود روابط عمومى بانك ملى ایران اعلام كرد : نام دو شعبه بانك ملى ایران دراستان هاى اردبیل و تهران به نام "حسین رضازاده " قهرمان سنگین وزن وزنه - بردارى جهان مزین خواهد شد. بنابه این گزارش ،...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دو شعبه بانك ملى ایران به نام "قوىترین مرد جهان " نامگذارى مىشود


روابط عمومى بانك ملى ایران اعلام كرد : نام دو شعبه بانك ملى ایران دراستان هاى اردبیل و تهران به نام "حسین رضازاده " قهرمان سنگین وزن وزنه - بردارى جهان مزین خواهد شد.

بنابه این گزارش ، این تصمیم در پى موفقیت حسین رضازاده قهرمان وزنه بردارى ایران و قوىترین مرد جهان در المپیك ۲۰۰۴ آتن اتخاذ شده است .

براین اساس ، به منظور اداى احترام به این قهرمان مقرر شد نام شعبه بانك ملى ایران در نزدیكترین نقطه به خانه پدرى رضازاده در شهرستان

اردبیل به نام وى نامگذارى شود. وى ادامه داد : در مورد شعبه تهران نیز مقرر است نام رضازاده بر یكى از شعب بانكى ملى ایران در تهران بزرگ گذاشته شود.

حسین رضازاده قهرمان وزنه بردارى جهان ، در مسابقات المپیك ۲۰۰۴ آتن با بالابردن وزنه ۲۱۰ كیلوگرم در حركت یك ضرب و۵ / ۲۶۳ كیلوگرم در دوضرب و مجموع ۵ / ۴۷۳ كیلوگرم موفق به شكستن ركورد المپیك و جهان شد.

یكى از خیابانهاى بم به نام " هادى ساعى" نامگذارى مىشود


با قهرمانى" هادى ساعى" تكواندوكار ایرانى در المپیك ۲۰۰۴ آتن كه توانست مدال طلاى این رشته ورزشى را بدست آورد، شهردار بم اعلام كرد : یكى از خیابانهاى این شهر به نام این قهرمان نامى نامگذارى مىشود.

على باقرى در پیامى كه به این قهرمان ارسال داشته است ، نوشت : افتخار شما، افتخار ملت ایران در سراسر جهان وافتخار ملت ایران افتخار مردم بم است .

مصاحبه شما در آتن و ذكر نام بم نشان دهنده آنست كه جنابعالى همچنان به یاد مردم مصیبت دیده بم هستید و ما نیز از این بابت برخود مىبالیم كه پهلوان نامى ایران در اوج قدرت ، بلندى و افتخارش به فكر مردم مصیبت زده كشورش مىباشد.

در بخش دیگرى از این پیام آمده است : هادى ساعى فرزند تمام پدرانى است كه در حادثه تلخ بم فرزندان ورزشكار خود را از دست داده اند و با عشق نام ساعى را تكرار مىكنند.

همچنین گفته شده ایثارگرى پهلوان ساعى بر مردم بم مسلم است و از توجه خاصتان نسبت به مساله بم كه هنوز زخمهاى خشم طبیعت بر پیكره این شهر خودنمایى مىكند و حتى رو به وخامت است ، تشكر مىكنیم .

در این پیام شهردار بم ضمن آرزوى موفقیت در تمامى صحنه هاى ورزشى بویژه توجهات حضرت ولى عصر (عج ) ، توفیق روزافزون این پهلوان نامى كشور را از ایزد منان خواستار شده است .

شهردار بم دراین پیام همچنین آورده است : به منظور ارج نهادن به مقام شامخ این پهلوان و بنا به درخواست مردم یكى از خیابان هاى بم به نام پر

افتخار وى نامگذارى مىشود.