تبیان، دستیار زندگی
مشکل مالی تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقات چهارجانبه عمان در آخرین ساعات شنبه شب و با وساطت سازمان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تیم ملی ایران راهی عمان شد

تیم ملی، علی دایی

مشکل مالی تیم ملی ایران برای اعزام به مسابقات چهارجانبه عمان در آخرین ساعات شنبه شب و با وساطت سازمان تربیت بدنی حل شد تا این تیم راهی عمان شود.

در حالی که تیم ملی فوتبال کشورمان برای سفر به عمان و سپس حضور در اردوی اسپانیا با مشکلات مالی مواجه بود، شب گذشته جلساتی با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی برگزار شد و در نهایت با مساعدت سازمان تربیت بدنی بودجه سفر تیم ملی تامین شد تا شاگردان دایی بامداد امروز تهران را به مقصد مسقط ترک کنند.

به نقل از مهر، تیم ملی فوتبال ایران را در این سفر مهدی رحمتی، وحید طالب لو، رحمان احمدی، جلال حسینی، پژمان منتظری، محسن بنگر، پیروز قربانی، حسن اشجاری، پژمان نوری، مازیار زارع، کیانوش رحمتی، حسین کعبی، مجید غلامنژاد، احسان حاج صفی، میثم بائو ، محمدرضا خلعتبری، محمد نوری، احمد جمشیدیان، غلامرضارضایی، مهدی سیدصالحی، جلال رافخایی، آرش برهانی و علیرضا خالقی فر همراهی می کنند.

تیم ملی

در تورنمنت چهارجانبه عمان علاوه بر کشور میزبان، تیم های فوتبال ایران، اکوادور و چین نیز حضور دارند و از روز 27 آذرماه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت که برنامه این مسابقات به شرح زیر است:

چهارشنبه 27/9/87

* عمان – چین، ساعت 17:30 به وقت تهران

* ایران – اکوادر، ساعت 20 به وقت تهران

جمعه 29/9/87

* دیدار رده بندی، ساعت 17:30 به وقت تهران

* دیدار فینال، ساعت 20 به وقت تهران