تبیان، دستیار زندگی
ماره 10 صبا برای دایی هنوز 48 ساعت از مصاحبه جواد زرینچه با ایران ورزشی مبنی بر اینكه می خواهم در لیگ چهارم هم به عنوان بازیكن در خدمت صبا باشم نگذشته بود كه دایی به طور رسمی به این تیم پیوست . كاپیتان تیم ملی صبح روز پنجشنبه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امروز معلوم می شود

پیراهن شماره 10 صبا برای دایی


هنوز 48 ساعت از مصاحبه جواد زرینچه با ایران ورزشی مبنی بر اینكه می خواهم در لیگ چهارم هم به عنوان بازیكن در خدمت صبا باشم نگذشته بود كه دایی به طور رسمی به این تیم پیوست . كاپیتان تیم ملی صبح روز پنجشنبه با حضور در محل هیات فوتبال استان تهران قرارداد خود را به طور رسمی به ثبت رساند . بعد از ثبت قرارداد، علی دایی عصر پنجشنبه در محل تمرین صبا حاضر شد و به بازیكنان و كادر فنی معرفی شد تا همه چیز جدی جلوه كند . او حتی با پیراهن صبا هم چند عكس یادگاری انداخت ، مدت قرارداد او یكساله است ، قراردادی كه دایی علت آن را دو گانگی در برخورد مسئولان پرسپولیس عنوان كرد . اما از قرار معلوم خرید دایی به عنوان یك بازیكن بزرگ و بحث كاپیتانی او در صبا باعث شده تا موقعیت زرینچه در این تیم به خطر بیفتد . گرچه پرویز مظلومی در گفت و گو با یكی از خبرگزاری ها زرینچه را به عنوان كاپیتان تیمش معرفی كرده اما در پشت این گفته واقعیت دیگری نهفته است ، واقعیتی كه مظلومی از گفتن آن به طور علنی خودداری كرده و معذور است.

بر اساس شنیده های ما كادر فنی و هیات مدیره باشگاه قصد دارند جواد را مجاب كنند كه كنار بكشد . او پیش از این به خبرنگار ما گفته بود من در لیگ چهارم به عنوان بازیكن خواهم بود و بعد از لیگ چهارم از فوتبال خداحافظی خواهم كرد. زرینچه یك سال دیگر با باشگاه صبا باتری قرارداد دارد و مظلومی معتقد است كه حضور او در تیم باعث بالا رفتن روحیه بچه ها شده و او می تواند رابط خوبی بین مربی و بازیكنان باشد و بهتر است خودش درباره آینده اش تصمیم بگیرد : من هیچ وقت به جواد نمی گویم چكار كن او سن و سال و شرایط خود را بهتر از همه می داند.

جواد زرینچه در این باره می گوید : من مشكلی با پرویز خان و دایی ندارم و مسلم است كه تلاش من در جهت قهرمانی صبا باتری خواهد بود، حال از روی نیمكت یا داخل زمین من با آقای پیر ترسا سرپرست تیم صحبت كردم و به ایشان گفتم اگر برای تقویت تیم به نیروی جوان و تازه نفس احتیاج دارید من حاضرم به عنوان كمك روی نیمكت بنشینم ، من مدیون برخورد سردار شهریاری هستم او در فصل گذشته ما من خیلی كرد، نمی خواهم مسائل حاشیه یی برای تیم پیش بیاید . من در لیگ یك 18- 17 بازی انجام دادم و حالا هم اگر بازیكن جوانتر بیاید من حرفی ندارم ، چون به نظر من این تیم 2 مهره دیگر احتیاج دارد.

در حالی كه قرار است تكلیف جواد در جلسه امروز مشخص شود اما شنیده های ما حاكی از این است كه باشگاه در تلاش است تا یك تیم خارجی معتبر مثل دیناموتفلیس را به ایران آورده و برای جواد بازی خداحافظی برگزار كند ، اسپانسر این بازی صبا باتری خواهد بود. آنچه مسلم است اینكه زرینچه امروز از لیست بازیكنان خارج شده و به عنوان كمك مربی معرفی خواهد شد ، چرا كه لیست و شماره پیراهن تیم صبا باتری مشخص شده است ، دایی با شماره 10 و بازو بند كاپیتانی وارد زمین خواهد شد .