تبیان، دستیار زندگی
تاده مثل رضا زاده مردم را شاد كن این هم واكنش كاربران سایت اختصاصی وحید هاشمیان نسبت به خبر بازگشت او به تیم ملی است. به غیر از كسانی كه با شنیدن این خبر ذوق زده شده اند افرادی هم هستند كه در سایت اختصاصی هاشمیان علیه او پیغ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واكنش به بازگشت مهاجم جدا افتاده

مثل رضا زاده مردم را شاد كن


این هم واكنش كاربران سایت اختصاصی وحید هاشمیان نسبت به خبر بازگشت او به تیم ملی است. به غیر از كسانی كه با شنیدن این خبر ذوق زده شده اند افرادی هم هستند كه در سایت اختصاصی هاشمیان علیه او پیغام گذاشته اند. برای اینكه بیشتر در جریان پیغام ها قرار بگیرید چند تا از آنها گلچین شده.

محمد: وحید عزیز! تو را دوست داریم چون كشورت را دوست داری.

مطمئن باش وقتی به ایران بیایی كار سختی را پیش رو داری. یك عده منتظرند كه به جام جهانی نرویم تا بتوانند همه مشكلات خودشان را به پای تو بریزند اما تو محكم و استوار باش.

مونا: وحید، مرسی.

موسوی: سلام جناب آقای هاشمیان. خسته نباشید. در این چند صباح كه به تیم ملی نیامدی تیم ملی بدون شما سیر صعودی خود را طی كرد و به آنچه كه لیاقتش را داشت رسید. از شما خواهش می كنم كه از این به بعد هم روی نیمكت بایرن مونیخ افتخار كسب كنید. هواداران استقلال و پرسپولیس از وقتی كه بازیكن تیم پاس بودید از شما خوششان نمی آمد.

به خدای بزرگ می سپارمت.

دكتر سامس: دمت گرم وحید جان.

مرسی به غیرتت(!) منتظر گل هایت به اردن هستم.

سهیل: كارت درسته! واقعاً كار خوبی می كنی. بارو كن اگر توی 20 تا بازی آینده هم گل نزنی هیچ اشكالی نداره. همین كه بیایی تیم ملی كافیه. شاد باشی.

نادر: وحید جان امیدوارم در بازی با اردن باشی. چون تنها امید ما تو هستی. اگر به اردن ببازیم در جام جهانی جایی نخواهیم داشت. این بازی خیلی برای ما مهمه. قربونت.

احسان: دیروز رضا زاده با مدال طلای المپیك قلب مردم ایران را شاد كرد. حالا نوبت توست. تو هم با آمدنت این شادی را تكمیل كن. آقای هاشمیان به جای لجبازی های بچگانه كمی هم به مردم كشورت فكر كن. منتظرت هستیم

بخش ورزشی تبیان هم قصد دارد صفحه پیغامی را طراحی كند تا شما تبیانی های عزیز هم نظرات و پیامهای خودتان را در مورد بازگشت وحید ثبت و اعلام كنید .