تبیان، دستیار زندگی
یکصد و پنجاه و هفتمین نبرد تاریخی تیم های بارسلونا و رئال مادرید با پیروزی شاگردان اناری پوش گوآردیولا به پایان رسید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بارسلونا "ال کلاسیکو" را فتح کرد

بارسلونا، رئال مادرید

یکصد و پنجاه و هفتمین نبرد تاریخی تیم های بارسلونا و رئال مادرید با پیروزی شاگردان اناری پوش گوآردیولا به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، تیم فوتبال بارسلونا بامداد امروز(یکشنبه) در هفته پانزدهم رقابت های فوتبال لالیگا و در ورزشگاه نوکمپ پیش چشم 96 هزار تماشاگر موفق شد رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی را با نتیجه 2 بر صفر از پیش رو بردارد تا پنجاه و نهمین پیروزی تاریخی خود در "ال کلاسیکو" را جشن بگیرد.

در این دیدار پر برخورد که 8 بازیکن اخطاری را به همراه داشت، ساموئل اتوئو(83) و لیونل مسی(1+90) برای شاگردان گوآردیولا گلزنی کردند. ضمن اینکه اتوئو در دقیقه 70 این دیدار یک ضربه پنالتی را از دست داد.

این چهاردهمین بازی بدون شکست بارسلونا در این فصل از رقابت هاست و جالب اینکه 12 بازی از این تعداد را هم با پیروزی پشت سر گذاشته است. رئال مادرید اما از پنج بازی گذشته، چهار بازی را به حریفان واگذار کرده است.

در دیگر دیدار برگزار شده شب گذشته، تیم والنسیا با نتیجه 2 بر یک از سد اسپانیول گذشت. آلبیول(58) و ویسنته(81) گل های والنسیا را به ثمر رساندند و مارتینز(28) تک گل اسپانیول را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

بارسلونا، رئال مادرید

در ادامه هفته پانزدهم رقابت های لالیگا امشب بازی های زیر پیگیری می شود:

* آتلتیک بیلبائو - اسپورتینگ گیخون

* آلمریا - راسینگ سانتاندر

* مالاگا - نومانسیا

* وایادولید - دپورتیوو لاکرونیا

* رکرتیوو - اوساسونا

* ختافه -رئال مایورکا

* سویا - ویارئال

* آتلتیکومادرید -رئال بتیس

در جدول رده بندی رقابت های لالیگا، بارسلونا با 38 امتیاز صدرنشین است و تیم های والنسیا با 30 و ویارئال با 29 امتیاز رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند. رئال مادرید با 26 امتیاز پنجم است و تیم فوتبال اوساسونا با 9 امتیاز در جایگاه بیستم(انتهای جدول) قرار دارد.