تبیان، دستیار زندگی
تی: همیشه خود را بدهكار مردم كشورم می‌دانستم به قولی كه به رییس جمهور داده بودم، عمل كردم هادی ساعی پس از كسب مدال طلای وزن 68 - كیلوگرم تكواندو در بازیهای المپیك آتن گفت: در المپیك سیدنی به مدال برنز رسیدم و چهار سال تلاش ك...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هادی ساعی در كنفرانس مطبوعاتی:


همیشه خود را بدهكار مردم كشورم می‌دانستم

به قولی كه به رییس جمهور داده بودم، عمل كردم

هادی ساعی پس از كسب مدال طلای وزن 68 - كیلوگرم تكواندو در بازیهای المپیك آتن گفت: در المپیك سیدنی به مدال برنز رسیدم و چهار سال تلاش كردم تا در آتن به مدال طلا دست یابم.

به گزارش خبرنگار (ایسنا) به آتن، قهرمان المپیك آتن در رشته‌ی تكواندو، در كنفرانس مطبوعاتی خود پس از پایان رقابتش، اظهار كرد: پس از المپیك سیدنی كه نتوانستم مدال طلا را كسب كنم، همیشه خودم را بدهكار مردم كشور می‌دانستم كه در آتن توانستم این مهم را جبران كنم.

وی همچنین در مورد پیام تبریك رییس جمهور برای پیروزی وی، تصریح كرد: خاتمی اولین رییس جمهوری است كه در ایران به ورزش این قدر اهمیت می‌دهد و تا به حال چندین بار به اردوی تیم ملی آمده و روحیه و امیدواری زیادی به همه‌ی ورزشكاران داده است. به شخصه علاقه‌ی خاصی به ایشان دارم. من به رییس جمهور قول داده بودم كه مدال طلا را كسب كنم و از اینكه توانسته‌ام به قولم عمل كنم، خوشحالم. از پیام تبریك ایشان بسیار متشكرم.