تبیان، دستیار زندگی
ق خاصی نیفتد وحید هاشمیان در بازی مقابل اردن پیراهن تیم ملی را می پوشد. این هیچ ربطی به امیدواری مردم ایران و خوش بینی فدراسیون فوتبال ایران ندارد. سایت اختصاصی وحید هاشمیان خبر بازی او برای تیم ملی را منتشر كرده است. وحید ها...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

به خاطر مردم بر می گردم


اگر اتفاق خاصی نیفتد وحید هاشمیان در بازی مقابل اردن پیراهن تیم ملی را می پوشد. این هیچ ربطی به امیدواری مردم ایران و خوش بینی فدراسیون فوتبال ایران ندارد. سایت اختصاصی وحید هاشمیان خبر بازی او برای تیم ملی را منتشر كرده است.

وحید هاشمیان بازیكن تیم بایرن مونیخ آلمان پس از سه سال دوری از تیم ملی به درخواست مردم عزیز كشورش برای بازی مقابل اردن به وطن باز می گردد تا به یاری خدا به دروازه های طلایی جام جهانی در آلمان راه یابند و پرچم ایران را در جهان ورزش به اهتراز(!) درآورند.

این جملات صادقانه در سایت اختصاصی وحید به عنوان خبر روز و برخلاف بقیه اخبار با فونت فارسی كار شده همین اتفاق می تواند همه را بابت حضور او در بازی با اردن مطمئن كند. به هر حال خبری كه در سایت اختصاصی او منتشر شده حكم موضع شخصی او در قبال تیم ملی را خواهد داشت.

غلامحسین زمان آبادی سخنگوی فدراسیون فوتبال می گوید: ما هم این خبر را دیده ایم. با این شرایط اگر از طرف باشگاه بایرن مونیخ مشكلی پیش نیاید. او به زودی در تمرینات تیم ملی حضور پیدا می كند. البته در این بین نباید نسبت به مذاكرات مستقیم محمد دادكان رییس فدراسیون فوتبال با وحید هاشمیان بی تفاوت بود. دادكان برخلاف دفعات گذشته كه وظیفه حل مشكل هاشمیان را به عهده باقی كاركنان فدراسیون می گذاشت این بار خودش وارد عمل شد تا دیگر هیچ حرف و حدیثی باقی نماند.

وحید قطعا برای تیم ملی بازی می كند. حتی قبل از اینكه این خبر در سایت شخصی او كار شود. موبایل خاموش او هم، همه را به نتایج مشابهی رسانده بود.

به هر حال تنها ابهامی كه در این بین باقی می ماند تاریخ حضور او در تمرینات تیم ملی است. طبق برنامه مسابقات بوندس لیگا. بایرن مونیخ در هفته سوم با بایرلوركون بازی دارد. این بازی شنبه 28 اگوست (7 شهریور) برگزار می شود. پس از این مسابقه مسابقات بوندس لیگا تا 11 سپتامبر (21شهریور) تعطیل خواهد بود. به همین دلیل وحید پس از بازی مقابل لوركوزن احتمالا هیچ مشكلی برای پیوستن به اردوی تیم ملی نخواهد داشت. البته این شرایط برای باقی بازیكنان بایرن مونیخ هم صادق است. بازیكنان ملی پوش بایرن مونیخ پس از مسابقات هفته سوم هر كدام به اردوی تیم ملی كشورشان اضافه می شود.

حتی ملی پوشان آلمانی بایرن هم مونیخ را ترك می كنند تا خودشان را برای بازی دوستانه مقابل برزیل آماده كنند. بازی دوستانه آلمان – برزیل 8 سپتامبر (18 شهریور) برگزار خواهد شد. تاریخی كه در تقویم فیفا به عنوان روز بازیهای دوستانه ثبت شده  البته در آسیا وضعیت فرق می كند. ایران در جدی ترین مسابقه سال به مصاف اردن می رود. تصور اینكه هاشمیان بتواند در این مسابقه گل بزند هم  می تواند بازگشت او به تیم ملی را با شكوه تر كند و هم موقعیتش در بایرن مونیخ را بهبود بخشد.

زمان آبادی در باره تاریخ پیوستن او به اردوی تیم ملی می گوید: وحید یا در اردوی ایتالیا اضافه می شود یا پس از بازی ما با آاس رم به ایران می آید. به هر حال تاریخ حضور او  در تمرینات تیم ملی به انعطاف مدیران بایرن مونیخ بستگی دارد.

طبق قوانین فیفا وحید فقط 48 ساعت قبل از بازی با اردن می تواند اردوی بایرن را ترك كند اما با توجه به تعطیلی مسابقات بوندس لیگا احتمال اینكه او زودتر بیاید خیلی بالا است.