تبیان، دستیار زندگی
هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا از بازی این تیم برابر رکرتیوو هوئلوا به عنوان دیداری حیاتی نام برد و گفت: برای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شجاعی: اوساسونا سقوط نمی کند

مسعود شجاعی

هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا از بازی این تیم برابر رکرتیوو هوئلوا به عنوان دیداری حیاتی نام برد و گفت: برای اینکه از قعر جدول فاصله بگیریم و از این وضعیت نجاب یابیم، باید برابر رکرتیوو پیروز شویم و مطمئن باشید که این تیم در پایان فصل سقوط نخواهد کرد.  مسعود شجاعی در مورد نتایج اخیر تیم فوتبال اوساسونا در رقابت های لالیگا گفت: ما نسبت به ابتدای فصل بازی های به مراتب بهتری را از خود به نمایش می گذاریم اما گل هایی که دریافت می کنیم روی اتفاقات فوتبالی، بدشانسی و تا حدودی هم اشتباهات خط دفاع است.

وی ادامه داد: ما در این هفته درحالی که با 3 گل از والادولید پیش بودیم روی بدشانسی و اشتباهاتی که مدافعان کناری ما انجام دادند، 2 امتیاز حساس آن دیدار را به راحتی از دست دادیم و این نشان می دهد بازیکنان ما هنوز در استرس پیروز نشدن قرار داشته و به این باور نرسیده اند که می توانند در دیدارهای مهم پیروز شوند.

هافبک ایرانی تیم فوتبال اوساسونا در مورد دیدار عصر امروز (یکشنبه) این تیم برابر رکرتیوو هوئلوا اظهار داشت: آنها هفته پیش یک نتیجه عجیب بدست آوردند و توانستند مایورکا را در زمین خودش مغلوب کنند. البته این دیدار برای ما بسیار حیاتی است زیرا برای فرار از جمع قعرنشینان نباید حتی یک امتیاز هم از دست بدهیم.

مسعود شجاعی

وی ادامه داد: باید از دیدار با رکرتیوو امتیازات لازم را جمع آوری کنیم تا اختلاف امتیازمان با تیم های دیگر قعرنشین بیشتر نشود و از آنها بیش از این فاصله نگیریم. قطعا پیروزی در دیدار فردا گام بلندی برای ما خواهد بود تا خود را برای فرار از جمع تیم های پائین جدول آماده سازیم.

هافبک ملی پوش ایران در پاسخ سوال مهر که آیا اوساسونا در پایان فصل به دسته پائین تر سقوط نمی کند؟، تصریح کرد: اصلا چنین اتفاقی نمی افتد زیرا بازی های زیادی تا پایان فصل پیش رو داریم. ضمن اینکه تغییراتی که در کادر فنی صورت گرفته باعث شده، تیم شرایط بهتری کسب کند و قعطا با کسب چند نتیجه مطلوب از این وضعیت نجات پیدا می کنیم.

وی در مورد گلزنی نکونام در بازی های اخیر تاکید کرد: جواد در این دیدارها نشان داده یک بازیکن بزرگ است و سطح فوتبالش بالاتر از فوتبال آسیاست. البته بازیکنان تیم قدر گل های زیبای جواد را نمی دانند و متاسفانه در چند هفته اخیر گلهای وی به راحتی پرپر می شود.

شجاعی در مورد دیدار ایران با کره جنوبی گفت: باید منطقی با شرایط کره برخورد کرد زیرا اگر ایران وضعیت نرمال خود را داشته باشد، می تواند این تیم را با توجه به بازیکنان بزرگی که دارد، شکست دهد. البته درصورتی که رسانه ها و کارشناسان این تیم را به خوبی آنالیز کنند و شرایط مطلوبی را برای موفقیت تیم ملی پیش از آن مسابقات بوجود آورند.