تبیان، دستیار زندگی
عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا گفت: قطعا با بازگشت دایی از سفر حج به ایران، وی را با مایلی کهن آشتی می دهیم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با وساطت حسین رضازاده؛

دایی و مایلی کهن را آشتی می دهند

دایی، مایلی کهن

عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا گفت: قطعا با بازگشت دایی از سفر حج به ایران، وی را با مایلی کهن آشتی می دهیم.

حسین رضازاده در گفتگو ایسنا، اظهار كرد: من فكر می‌كنم كه با آمدن محمد مایلی‌كهن به تیم فوتبال سایپا این تیم وضعیت بهتری پیدا كند. در بازی اول هم دیدیم كه توانست پرسپولیس را متوقف كند. تصمیم هیئت مدیره برای بكارگیری از محمد مایلی‌كهن در تیم فوتبال كاملا منطقی بوده و من هم از این موضوع حمایت می‌كنم.

وی درمورد شایعه‌های مطرح شده مبنی بر استعفای خود و یا علی دایی از هیئت مدیره سایپا اظهار داشت: چنین تصمیمی ندارم. علی دایی تا پنج شنبه در مكه بوده و فكر نمی‌كنم وی هم چنین نظری داشته باشد. علی دایی هم اكنون عضو هیئت مدیره سایپا است و در این مورد تاكنون نه چیزی شنیده‌ام و نه صحبتی با من شده است.

عضو هیئت مدیره باشگاه سایپا اضافه کرد: به عنوان اعضای هیئت مدیره باشگاه سایپا باید دست به دست هم بدهیم تا تیم فوتبال‌مان شرایط بهتری را كسب كند. از طرفی دیگر همه ما اعضای خانواده بزرگ ورزش ایران هستیم كه باید با دوستی و وفاق در كنار یكدیگر به دنبال رشد ورزش باشیم. ما حتی در باشگاه سایپا قصد داریم این دوستی‌ها را بیشتر كنیم و كدورت‌هایی كه بین برخی از افراد بوده است را از بین ببریم.

رضازاده در پایان گفت: قطعا با بازگشت دایی از سفر حج به ایران، وی را با مایلی کهن آشتی داده و اجازه نمی دهیم وی از باشگاه سایپا جدا شود.