تبیان، دستیار زندگی
تیمهای بدون باخت سایپا و پیكان در هفته‌ یازدهم رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران نیز مقابل ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نگاهی به هفته‌ یازدهم لیگ برتر والیبال

پیكان و سایپا همچنان بدون شکست

پیكان و سایپا همچنان بدون شکست

تیمهای بدون باخت سایپا و پیكان در هفته‌ یازدهم از دور رفت رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران نیز مقابل رقبای خود به برتری دست یافتند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، در مهمترین دیدارانجام شده تیم‌ والیبال سایپا دومین شكست را به تیم بیم مازندران تحمیل كرد. نارنجی‌پوشان تهران در نخستین بازی به مصاف تیم سوم جدول یعنی بیم رفتند. 2 تیم با شناخت كامل از یكدیگر در2 گیم ابتدایی بازی نزدیكی را به نمایش گذاشتند. در ادامه سرویسهای خوب بازیكنان تیم میهمان تا حدود زیادی دریافتهای تیم میزبان را با مشكل روبروکرد اما بازی خوب بازیكنانی مثل ایوانف، نورمحمدی و محمدرضا سلیمانی زیاد دوام نیاورد تا "استویف" در مقابل "فرید صائبی" خیلی زود به زانو درآید.

از سوی دیگر نزدیكترین بازی هفته در همدان جایی كه كمتر كسی شانس را به تیم شهرداری می‌داد، انجام شد. تیم والیبال دانشگاه آزاد كه حالا جایی برای درمان مصدومان شده است در غیاب آرش كشاورزی بازی خوبی را به نمایش گذاشت اما بازی بازیكن پشت خط زن و جدید تیم ملی هند كه حالا پیراهن تیم والیبال شهرداری همدان را برتن كرده كار تیم دانشجویان رادر این بازی یكسره كرد.

سنگ آهن بافق در خانه دست به كار بزرگی زد ، آنها در مقابل تیم بانك صادرات گرچه در گیم نخست راضی از زمین بیرون رفت اما شكست در 3 ست پیاپی آنها را با یك باخت قابل توجه مقابل شاگردان جوان عباسعلی میرحسینی مواجه كرد. داماش گیلان در شهر رشت 3 بر یك از سد تیم پتروشیمی بندرامام گذشت تا زخمهای كهنه در تیم سوتكوویچ سرباز كند. تیم پتروشیمی گرچه در گیمهای دوم و سوم تلاش زیادی برای كسب پیروزی كرد اما تنها به كسب یك گیم بسنده كرد و با قبول یك باخت دیگر شمال ایران را ترك كرد.

پیكان و سایپا همچنان بدون شکست

فولاد ارومیه در خانه از سد تیم ارتعاشات صنعتی ایران گذشت. در این بازی هر 2 تیم انگیزه‌های زیادی برای كسب پیروزی و بهبود جایگاهشان در جدول رده‌بندی داشتند اما یك امتیاز بیشتر سهم تیم پرتلاش میزبان بود. تیم والیبال پیكان هم كه در هفته‌ یازدهم مسابقات لیگ برتر مقابل تیم بی‌دفاع برق كرمان كار دشواری نداشت موفق شد به 2 امتیاز ارزشمند دست پیدا كرده و موقعیتش را در مقایسه با دیگر رقیبش یعنی سایپا حفظ كند.

نتایج کامل بازیهای انجام شده به قرار زیر است:

* سایپا تهران 3 - بیم مازندران صفر

(27 بر25) ، (26 بر 23) و (25 بر11)

* پیکان تهران 3 - برق کرمان صفر

(25 بر 15) ، (30 بر 28) و (25 بر 20)

* فولاد ارومیه 3 - ارتعاشات صنعتی تهران یک

(25 بر 15) ، (21 بر 25) ، (25 بر 20) و (25 بر 18)

* شهرداری همدان 3 - دانشگاه آزاد 2

(27 بر25) ، (25 بر18) ، (30 بر 32) ، (20 بر25) و (15 بر 11)

* سنگ آهن بافق یزد 3 - بانک صادرات ایران (مشهد) یک

(24 بر26) ، (25 بر 22) ، (25 بر 16) و (25 بر 19)

* داماش گیلان 3 - پتروشیمی بندرامام یک

(25بر22) ، (20 بر 25) ، (25 بر 23) و ( 25 بر19)