تبیان، دستیار زندگی
پینگ پنگ باز ملی پوش جوان کشورمان با شکست حریفان قدرتمند آلمانی و ژاپنی خود به مرحله یک چهارم نهایی ششمین...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پینگ پنگ باز جوان ایرن شگفتی ساز مسابقات جهانی

عالمیان قهرمان جهان را شکست داد

نوشاد عالمیان

پینگ پنگ باز ملی پوش جوان کشورمان با شکست حریفان قدرتمند آلمانی و ژاپنی خود به مرحله یک چهارم نهایی ششمین دوره مسابقات تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان صعود کرد.

به نقل از مهر، نوشاد عالمیان عصر روز جمعه و پس از یک دور استراحت، ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی ششمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان مقابل "اریش باتروف" از آلمان با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی دست یافت و به مرحله یک هشتم نهایی این مسابقات صعود کرد.

پینگ پنگ باز ایران در این مرحله برابر "کنت ماتسو دریا" از ژاپنی که عنوان قهرمانی این رقابت ها را در کارنامه اش داشت، به میدان رفت و توانست با نتیجه 4 بر 2 حریف خود را از پیش رو برداشته و بزرگترین شگفتی این مسابقات را رقم بزند.

نوشاد عالمیان

عالمیان در این رقابت در گیم های اول، سوم، پنجم و ششم حریف خود را از پیش رو بردارد و تنها گیم های دوم و چهارم را با به پینگ پنگ باز قدرتمند ژاپنی واگذار کرد.

پینگ پنگ باز ملی پوش جوان کشورمان برای صعود به مرحله نیمه نهایی ششمین دوره تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان از با برنده دیدار دو پینگ پنگ باز مجارستان و چین به رقابت می پردازد.

در مرحله گروهی ششمین دوره رقابت های تنیس روی میز قهرمانی جوانان جهان، نوشاد عالمیان موفق شده بود با سه پیروزی مهم و ارزشمند برابر "چی یونگ" از هنگ کنگ(3 بر صفر)،  "سیک جونگ" از کره جنوبی(3 بر 2) و  "لیام پیتچ فورد" از انگلستان (3 بر 2) به عنوان صدرنشین گروه 9 مرحله مقدماتی به مرحله حذفی این مسابقات صعود کند.