تبیان، دستیار زندگی
وزارت ارشاد از ۳ هنرمند تئاتر تقدیر كرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مراسمی در سالن اجتماعات معاونت سینمایی این وزارتخانه ضمن تقدیر از كارمندان نمونه این وزارتخانه از سه هنرمند تئاتر و تلویزیون نیز تقدیر كرد. به گزار...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری 7 شهریور ماه 1383

وزارت ارشاد از ۳ هنرمند تئاتر تقدیر كرد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی مراسمی در سالن اجتماعات معاونت سینمایی این وزارتخانه ضمن تقدیر از كارمندان نمونه این وزارتخانه از سه هنرمند تئاتر و تلویزیون نیز تقدیر كرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در این مراسم كه از سوی كمیته «اطلاع  رسانی و مراسم» به مناسبت روز كارمند برگزار شده بود، مدیران و كارمندان نمونه وزارتخانه در دو سطح ملی و دستگاهی معرفی و تجلیل شدند.همچنین سه هنرمند پیشكسوت تئاتر، تلویزیون و سینما نیز مورد تقدیر قرار گرفتند. اكبر زنجانپور كارمند اداره تئاتر، پرویز پورحسینی مسئول سه گروه تئاتری و كارمند اداره تئاتر و آتش تقی پور كارمند اداره تئاتر، هنرمندانی بودند كه كارمند نمونه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شناخته و مورد تقدیر قرار گرفتند.غلامرضا طبرسا، مدیركل دفتر طرح و برنامه وزارتخانه نیز در این مراسم گزارشی از عملكرد هفتمین جشنواره شهید رجایی را برای حاضرین قرائت كرد.

اكبر زنجانپور هنگام تقدیر گفت: سه سال است كه بازنشسته شده ام و با دیدن این مراسم فهمیدم كه زندگی همچنان زیباست.گروه موسیقی سرلك نیز در این برنامه هنرنمایی كردند، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دلیل دیدار با ریاست جمهوری در برنامه حضور نداشت.