تبیان، دستیار زندگی
هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: جنبه نیمكت نشینی ندارم و ترجیح می دهم از تیم پرسپولیس جدا شوم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوری: از پرسپولیس جدا می‌شوم

پژمان نوری

هافبك تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: جنبه نیمكت نشینی ندارم و ترجیح می دهم از تیم پرسپولیس جدا شوم.

پژمان نوری در گفتگو با فارس اظهار داشت: در بازی مقابل صنایع طلایی و پیكان جزو بهترین های زمین بودم و فكر می‌كنم نمره قبولی گرفته باشم، چون بازیكنی نیستم كه حتی برای یك دقیقه حضور در زمین برنامه نداشته باشم.

وی ادامه داد: با عشق و علاقه به پرسپولیس آمدم و به خیلی از مسائل پشت كردم. نمی گویم تافته جدا بافته هستم؛ اما همواره برای موفقیت تیم تلاش كرده و برای قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته از جان مایه گذاشتم.

پژمان نوری، پرویز کماسی

هافبك پرسپولیس كه در بازی با راه آهن نیمكت نشین شد، افزود: كادر فنی معتقد است باید نیكمت نشین باشم و به آن احترام می‌گذارم. البته من نمی توانم 90 دقیقه نیكمت نشین باشم و احساس می كنم دیگر جایی در پرسپولیس ندارم.

وی خاطر نشان كرد: با افشین پیروانی و داریوش مصطفوی صحبت كردم تا در صورت تداوم این شرایط، از پرسپولیس جدا شوم. می دانم دیگر جایی در تركیب اصلی ندارم چون معتقدند بازیكنان بهتری نسبت به من در تیم هستند.

نوری با بیان این مطلب كه جنبه نیمكت نشینی ندارد، گفت: از تیم فوتبال پرسپولیس جدا خواهم شد تا بتوانم به فوتبالم كمك كنم. عشق و علاقه هواداران هرگز از دل من خارج نمی‌شود ولی جای من روی نیمكت نیست و هواداران باید بدانند من ابتدای فصل پیشنهادهای خوب بسیاری را رد كردم.