تبیان، دستیار زندگی
دیروز از اینکه کودکان و نوجوانان فلسطینی، آب و نانی برای خوردن ندارد، صحبت می‌کردیم و امروز در باره‌ی جنگی حرف می‌زنیم که پدران و برادران آنها را کشت و غزه را به خاک و خون کشید همین سه روز پیش، یعنی شنبه‌ی همین هفته، اسرائیلی‌های صهیونیست به غزه حمله کردن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کودکان فلسطینی زیربمباران

آنها دیگر گرسنه نیستند

کودکفلسطینی

دیروز از اینکه کودکان و نوجوانان فلسطینی، آب و نانی برای خوردن ندارد، صحبت می‌کردیم و امروز در باره‌ی جنگی حرف می‌زنیم که پدران و برادران آنها را کشت و غزه را به خاک و خون کشید همین سه روز پیش، یعنی شنبه‌ی همین هفته، اسرائیلی‌های صهیونیست به غزه حمله کردند و تنها در یک روز، بیشتر از 200نفر را به شهادت رساندند.

جنگنده‌های اف 16 رژیم صهیونیستی به صورت همزمان، بخش‌های نظامی و غیرنظامی از شمال تا جنوب غزه را هدف قرار دادند و خانه‌ها و مراکز بسیاری را با خاک یکسان کردند. حتی شبکه‌های تلویزیونی عربی که در برابر این جنایت اسراییلی‌ها ساکت و خاموش هستند، تصاویری از این جنایت پخش کردند که پیکرهای شهدا در خیابان‌ها افتاده بود.

کودکفلسطینی

البته، فلسطینی‌های مبارز هم در مقابل این حملات بی‌کار ننشستند و با موشک و خمپاره، شهرک‌های صهیونیستی را به گلوله بستند. حتی آنها موفق شدند چند سرباز اسراییلی را از پای در آورده و تعدادی را هم زخمی کنند. با این حال، گرفتن انتقام خون شهدای غزه، چیزی نیست که در چند روز و چند ساعت گرفته شود. چرا که صهیونیست‌ها، ماه‌هاست که مردم مظلوم غزه را در محاصره‌ی خود در آورده‌اند و اجازه ندادند دارو، سوخت و غذا به این شهر برسد. حتی به دلیل نداشتن سوخت، نیروگاه‌های فلسطین نتوانستند برق غزه را تأمین کنند و تعداد زیادی از کودکان مجروح یا بیمار در بیمارستان‌های غزه به دلیل قطع برق یا نبود دارو جان خود را از دست دادند و در بدترین شرایط ممکن به شهادت رسیدند.

مسعود بهارلو

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.