تبیان، دستیار زندگی
در آستانه اعیاد مبارک قربان و غدیر هر کاربر تاییـد نهایی سایت تبیان ، اعتبار ارسال 60 پیامک در یک ماه را دارد و محدودیتی جهت ارسال این تعداد پیامک در یک روز یا بیشتر وجود ندارد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امکان جدید در سرویس ارسال پیامک تبیان

پیامک

به اطلاع کاربران گرامی میرساند ، پیرو درخواستهای صورت گرفته مبنی بر امکان ارسال تعداد بیشتری پیامک در یک روز ، و استفاده از آن جهت ارسال پیامک های مناسبتی ، و در آستانه اعیاد مبارک قربان و غدیر خم ، سایت  تبیان این امکان را فراهم آورده است که هر کاربر تاییـد نهایی سایت تبیان ، اعتبار ارسال 60 پیامک در یک ماه را دارد و محدودیتی جهت ارسال این تعداد پیامک در یک روز یا بیشتر وجود ندارد.

یک توضیح :

با توجه به سئوالات مکرری که از نحوه کسر امتیاز در ازای ارسال پیامک پرسیده شده بود ، به اطلاع میرسانیم که مطابق اعلام تبیان به ازای هر پیامک یک امتیاز از کاربر کسر میشود ، مطابق قوانین و محدودیتهای فنی شرکت مخابرات،  هر پیامک حداکثر 70 کارارکتر میباشد. سایت تبیان این امکان را فراهم آورده است تا کاربران بتوانند پیامهای با طول بیشتر از 70 کارارکتر را نیز ارسال نمایند ولی آنچه در واقع اتفاق میافتد اینست که پیغام شما در قالب 2 پیامک  متصل به هم ارسال میگردد. به این ترتیب در صورتیکه متن پیام بیشتر از 70 کاراکتر باشد ، 2  پیامک و در نتیجه 2 امتیاز از شما کسر میگردد و اگر این پیام کمتر از 70 کاراکتر بود تنها یک امتیاز از شما کسر میشود.

لازم به توضیح اینکه اعتبار ماهیانه هر کاربر 60 نوبت ارسال پیامک میباشد و هر پیامک میتواند خود دارای 1 یا 2 پیامک باشد ، این اعتبار در حقیقت 120 پیامک در 60 نوبت ، در یک ماه است.

برای ارسال پیامک اینجا کلیک کنید.