تبیان، دستیار زندگی
پینگ پنگ باز 17 ساله کشورمان پیش از سفر به اسپانیا و حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: امید زیادی دارم....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پدیده پینگ پنگ جهان می شوم

نوشاد عالمیان

پینگ پنگ باز 17 ساله کشورمان پیش از سفر به اسپانیا و حضور در مسابقات قهرمانی جوانان جهان گفت: امید زیادی دارم که در نخستین حضور جهانی بتوانم با غلبه بر حریفان خود، پدیده تنیس روی میز آسیا و جهان شوم.

نوشاد عالمیان که به دعوت از فدراسیون جهانی تنیس روی میز (ITTF) در پیکارهای قهرمانی جوانان جهان شرکت می کند، ساعت 4:30 بامداد امروز عازم اسپانیا شد تا در بخش انفرادی این رقابت ها با حریفان خود دیدار کند.

وی که طی یک سال گذشته به عنوان پدیده تنیس روی میز ایران در مسابقات مختلف شرکت کرده، پیش از سفر به اسپانیا با بیان اینکه این عنوان برای وی راضی کننده نیست، به مهر گفت: شاید به خاطر بازی های خوبی که در مسابقات پوروتور انجام داده ام عنوان پدیده ایران را به من داده اند اما این موضوع من را قانع نمی کند.

نوشاد عالمیان

پینگ پنگ باز ملی پوش ایران افزود: دوست دارم در پینگ پنگ به مرحله ای برسم که پدیده آسیا و جهان شوم و برای رسیدن به آن بدون توقف به تلاش خود ادامه می دهم. از مسابقات اسپانیا هم به عنوان بهترین فرصت استفاده می کنم.

نوشاد عالمیان در پایان گفت: با خود عهده کرده ام برای رسیدن به این هدف حداقل 3 بار پیروز میدان شوم. البته به  قرار گرفتن در جمع 8 بازیکن برتر نهایی هم فکر می کنم هر چند که کسب پیروزی در مسابقات جهانی سخت تر از حد تصور است. آنهم برای من که هیچ شناختی از این گونه رقابت ها و بازیکنان شرکت کننده در آن ندارم.