تبیان، دستیار زندگی
( ایسنا) :  پس از آن كه تیم‌های موناكو و اینترمیلان علاقه‌مندی خود را برای جذب «نیكولاس آنلكا» مهاجم منچستر سیتی نشان دادن، مسوولان لیون و یوونتوس هم به فكر جذب این مهاجم فرانسوی افتاده‌اند. مصدومیت «جیووانی البر» در دی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لیون و یوونتوس مشتریان جدید آنلكا

( ایسنا) :  پس از آن كه تیم‌های موناكو و اینترمیلان علاقه‌مندی خود را برای جذب «نیكولاس آنلكا» مهاجم منچستر سیتی نشان دادن، مسوولان لیون و یوونتوس هم به فكر جذب این مهاجم فرانسوی افتاده‌اند.

مصدومیت «جیووانی البر» در دیدار دو تیم لیون و متز و دوری سه ماهه‌ی این مهاجم برزیلی، مسوولان لیون را مجاب به جذب مهاجمی در سطح آنلكا كرده است.

ژان میشل اولاس رییس باشگاه لیون در این باره گفت:« به دنبال بازیكنانی هستیم كه موناكو قصد به خدمت گرفتن آنها را دارد.»

همچنین دیگر خبرها حكایت از علاقه‌مندی یوونتوس برای جذب آنلكا دارند.

در صورتی كه یوونتوس بتواند در دیدار برگشت برابر «یورگاردن» در چارچوب مرحله‌ی سوم مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا به پیروزی دست یابد و به مرحله‌ی گروهی صعود كند، مسوولان این تیم پیشنهادی هشت میلیون پوندی را به مدیران منچستر سیتی برای جذب آنلكا ارایه خواهند كرد.

اورتون پیشنهاد نیوكاسل را نپذیرفت

«رونی» فروشی نیست

( ایسنا ):  مسوولان تیم فوتبال اورتون پیشنهاد بیست میلیون پوندی نیوكاسل را برای خرید «وین رونی» نپذیرفتند.

نیوكاسل كه از فروش «وودگیت» به رئال مادرید سیزده میلیون و چهارصد هزار پوند به دست آورده، قصد داشت رونی را به قیمت بیست میلیون پوند از اورتون خریداری كند.

«فردی شفرد»ـ رییس باشگاه نیوكاسل، پیش از مطرح شدن نام «رونی» به عنوان یكی از گزینه‌های خرید این تیم به روزنامه‌یMirror گفت:« هواداران تیم از نتایج فروش «وودگیت» به رئال مادرید، خوشحال زده خواهند شد و ما بدون هدف وودگیت را انتقال ندادیم.»

در چند هفته‌ی گذشته نام تیم‌های مطرحی همچون «منچستر یونایتد» و «چلسی» در میان علاقه‌مندان به جذب «رونی» دیده می‌شد.

یوفا با درخواست مدافع رنجرز موافقت نكرد

محرومیت پنج جلسه‌ای «رائه»

اتحادیه‌ی فوتبال اروپا (یوفا)، كه هفته‌ی گذشته حكم به محرومیت پنج جلسه‌ای مدافع رنجرز اسكاتلند داده بود با درخواست این مدافع برای لغو یا كاهش محرومیت موافقت نكرد.

محرومیت “الكس رائه“ كه در جریان دیدار دو تیم زسكاموسكوی روسیه و رنجرز در مرحله‌ی سوم مقدماتی لیگ قهرمانان با حركتی غیر ورزشی باعث مصدومیت بازیكن زسكا شده بود از این هفته و همزمان با دیدار برگشت تیمش در مقابل نماینده‌ی روسیه شروع خواهد شد.

سخنگوی باشگاه گلاسكو رنجرز در این باره گفت: باشگاه بیش از این پیگیر این مساله و محرومیت نخواهد بود، چون تمركز ما بر روی دیدار مهم هفته‌ی جاری خواهد است.

رائه در خصوص حكم محرومیتش، گفت: در زمان حادثه توپ آنجا بود و “دادو“ سر خود را پایین و بین پای من و توپ قرار داده بود.

بوفون دیدار اروپایی را از دست داد

( ایسنا ) : بوفون سنگربان یوونتوس به سبب مصدومیت نمی‌تواند تیمش را در دیدار چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا همراهی كند.

بوفون دوشنبه در تمرینات یووه شركت نكرد. به نظر مرد نخست تیم ملی ایتالیا و یوونتوس، بار دیگر با همان مصدومیت كهنه دست به گریبان شده است.

یاران بوفون باید در دیدار برگشت لیگ قهرمانان اروپا با یورگاردن روبرو شوند. لیلیان تورام در این باره گفت:« با توجه به نتیجه‌ی تساوی در دیدار رفت باید در این دیدار پیروز شویم. نباید در اندیشه‌ی به ثمر رساندن گل‌های فراوان برابر این حریف ناشناخته باشیم. اكنون قضاوت درباره‌ی عملكرد یوونتوس كمی زود است، چرا كه ما در دیدارهای اندكی به میدان رفته‌ایم. در دیدار رفت برابر جورگاردن انگیزه‌ی بالایی برای به دست آوردن پیروزی نداشتیم. اما در دیدار برگشت پیروزی تنها هدف یوونتوس است.»

تورام درباره‌ی آمادگی پاول ندود گفت:« او بازیكن ارزشمندی است. حتی زمانی كه صد در صد آماده نیست هم برای یووه موثر است او در دیدار چهارشنبه به میدان می‌رود.»