تبیان، دستیار زندگی
سیب‌هایی که می‌بینید ساخت شرکت Apple نیستند. بلکه کار یک کشاورز ژاپنی هستند که راهی برای تولید سیب با مارک شرکت Apple پیدا کرده است
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تولید سیب با لوگوی اپل!

توی این دنیای مجازی اونقدر مطالب عجیب و غریب در قالب ایمیل و وبلاگ و ... بین ما ها رد و بدل می‌شه که مشاهده این مطالب شگفت انگیز تقریبا تبدیل به یکی از اتفاقات روزمره شده !

این مطلب هم از همون مطالبی است که با خوندش، اگر کسی اطرافمان باشد صدایش می‌کنیم که "بیا اینو ببین!" ( البته راست و دورغش پای خودشون!)

سیب با لوگوی اپل

سیب‌هایی که می‌بینید ساخت شرکت Apple نیستند. بلکه کار یک کشاورز ژاپنی هستند که راهی برای تولید سیب با مارک شرکت Apple پیدا کرده است. آن هم به سادگی و بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی.

روش کار ساده است. کافی است که برچسب‌هایی به شکل آرم شرکت Apple درست کنید و آنها را یک ماه قبل از زمان برداشت سیب‌ها روی آنها بچسبانید. نرسیدن نور خورشید به این قسمت باعث ایجاد طرح به صورت طبیعی می‌شود. به همین سادگی.

 لوگوی اپل

درست کردن سیب مارک دار کار سختی نیست. و تجربه جالبی خواهد بود. اگر دور و برتان درخت سیب سرخ پیدا می شود شما هم این کار را انجام دهید. می‌توانید تصاویر مختلفی را روی آن بچسبانید و سیب‌های مارک دار درجه یکی خواهید داشت که حتی سوژه‌های خوبی برای هدیه دادن خواهند بود.

سیب با لوگوی اپل

منبع: سایت نارنجی