تبیان، دستیار زندگی
خبر ازدواج جمعی از کاربران تبیانی و تبریک تبیان به این مناسبت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ازدواج دسته گل های تبیانی

ازدواج

سلام و سلام نام زیبای خداست

ازدواج و ...ات مبااارک!!

*** پیوندتان مبارک *** (1)

***** پیوندتان مبارک (2و3)*****

***** پیوندتان مبارک (4)*****

***** پیوندتان مبارک 5 *****

* پیوندتان مبارک 6 *

اینا فقط تبریکاتیه که شماره داره! کلی دیگه هم هست که اگه یه سری به انجمن ها و ثبت مطالب و ... جاهای دیگه بزنید میتونید تو شادیشون سهم بشید و مثل ما کیفور!

عزیزان تبیانی که پیوند آسمانی بین شما و همسرتون بسته شده، تبیان و همه  اهالیش برای شما آرزوی دلی خوش، تنی سالم، پیوندی مبارک، زندگی پایدار و غرقه ی رحمت خداوندی شدن رو دارن.

میدونید جریان چیه؟ جریان ازدواج دسته گل های تبیانیه. جریان، جریان داشتن زندگی تو این خانواده ی بزرگه. خانواده ای که با کاربراش زندگی میکنه. از غمشون غمگین میشه و از شادیشون شاد. یه روز اشکمون از نبود یکیشون سرازیر میشه و یه روز دیگه از خبر عاقبت به خیریه یکی دیگه اشون از خوشحالی سر از پا نمیشناسیم.

آخ کاش جای ما بودین و تجربه میکردین که چه حال خوشی به آدم دست میده وقتی بزرگ شدن، دانشگاه قبول شدن، سربازی رفتن، خدمت تموم کردن، ازدواج کردن، بچه دار شدن و هزار تا تجربه ی شیرین اعضای این خانواده رو می بینه. اگه جای ما بودین با تمام وجود باور میکردین که تو این احساس اغراقی نیست و مثل ما سپاس خدا رو به جای می آوردین.

خدا نگیره این نعمت رو از ما. بعضی از این ازدواجها فامیلیه. یعنی چی؟  یعنی درون تبیانی، یعنی بین اعضا. اینجا که دیگه ما یه جورایی صاحب مجلس هستیم و خیالمون راحته که دو تا از بچه هامون تو تبیان موندگار شدن و این خانواده هی داره بزرگتر میشه. در بعضی از ازدواجها هم که ما فامیل یک طرفیم، یا عروس یا داماد. ولی به امید خدا این توفیق رو داشته باشیم که با این پیوندها یه نفر از جمع ما کم نشه بلکه یه نفر دیگه هم اضافه بشه و همین جوری جلو بره تا این خانواده عروس و داماد و نوه و نتیجه و ... ندیده رو به خودش ببینه.

M-Ebrahimi،کویر تشنه ، مجنون صفت ،asal-gh ،گل نیلوفر آبی ، doki-inkalej، nasimevesal،یاس خاکی، یغما،shaghayesgh_3333، ساسان، goll_agha و ... و همه ی عزیزان تبیانی که پیوند آسمانی بین شما و همسرتون بسته شده، تبیان و همه ی اهالیش برای شما آرزوی دلی خوش، تنی سالم، پیوندی مبارک، زندگی پایدار و غرقه ی رحمت خداوندی شدن رو دارن.

       تبیان

پریسا احمدی