تبیان، دستیار زندگی
تمرین دفاع شخصی مانند آماده شدن برای یک سفر می باشد. قبلا از اینکه خانه را ترک کنیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش دفاع شخصی

دفاع

تمرین دفاع شخصی مانند آماده شدن برای یک سفر می باشد. قبل از اینکه خانه را ترک کنیم، نقشه راه را مطالعه می کنیم تا حدّ امکان اطلاعات بیشتری درباره مکانی که قصد سفر به آنجا را داریم، بدست آوریم و همینطور مسیرهای انحرافی را که در صورت بروز حوادث پیش بینی نشده بتوان از آنها استفاده کرد، مورد شناسایی قرار دهیم.

این کتاب را مانند یک نقشه راه برای دفاع شخصی در نظر بگیرید. از طریق مطالعه دقیق و منسجم دفاع شخصی، می توانید تاکتیک ها و حرکات انفرادی را فرا بگیرید، تکنیک های دفاع شخصی را تمرین کنید و از آنها در مواقع ضروری برای دفاع از خود، استفاده نمایید.

هر کدام از این تکنیک ها، بر اساس درک حسی و عمومی و انجام حداقل حرکت طراحی شده و حرکت های مربوط به هر تکنیک از حرکتهای سایر ورزشهای رزمی که در متوقف ساختن یک حمله سریعاً عمل کرده و مؤثر می باشند، امانت گرفته شده است. این تکنیک ها معمولاً ترکیبی از چند حرکت هستند نه فقط یک حرکت. به طور کلی اولین حرکت یک حرکت بلوکه یا یک حرکت گریز از ضربه و یا ضربه ای است که با یک سری ضربات طراحی دشده به منظور ناتوان ساختن مهاجم، دنبال می شود. همچنین، هر ضربه به گونه ای طراحی شده که تأثیر ضربه قبلی را افزایش داده و شرایط را برای زدن ضربات بعدی فراهم سازد. در دفاع در برابر فردی که مسلح است، تکنیک های مؤثر دفاع شخصی به کنترل سریع اسلحه مهاجم و ناتوان ساختن وی منجر می شود.

این کتاب، تاکتیک های زیادی را به منظور استفاده در دفاع شخصی ارائه می کند. تمام حرکاتی که در کتاب توضیح داده شده اند می توانند به جراحت جدّی مهاجم منجر شوند. بنابراین، قبل از اینکه از این تاکتیک ها در دفاع از شخص خود استفاده کنید، درباره آسیب جسمانی و همچنین موارد قانونی استفاده از این تاکتیک ها در دفاع از خود کاملاً تحقیق و بررسی کنید. انجام این تحقیقات و بررسی قبل از وارد شدن در هر نوع دفاع، به شما اطمینان خواهد داد که استفاده از تکنیک های دفاع شخصی برای متوقف ساختن مهاجم قانونی بوده و آسیب جدّی به همراه ندارد.

بخوانید، کتاب آموزش دفاع شخصی ، تکنیک ها و تاکتیک ها (راهنمای حفاظت از خود)


جهت خرید کتاب آموزش حفاظت شخصی کلیک کنید.

جهت خرید کتب ورزشی کلیک کنید.

جهت خرید از فروشگاه سلامت تبیان کلیک کنید.

جهت خرید کتب خانواده کلیک کنید.

جهت خرید کتابهای متفرقه کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی تبیان