تبیان، دستیار زندگی
گل خط و نشان كشید گلها: فردملكیان(10 و 17) غلامرضا عنایتی(20) و داود حقدوست(50) برای استقلال.تیم استقلال در اولین دیدار تداركاتی خود در اردوی تركیه شب گذشته به مصاف تیم دسته دومی اوف اسپور رفت. در این دیدار كه از ساعت 45/18 ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استقلال4- اوف اسپور1

استقلال با 4 گل خط و نشان كشید


گلها:

فردملكیان(10 و 17) غلامرضا عنایتی(20) و داود حقدوست(50) برای استقلال.تیم استقلال در اولین دیدار تداركاتی خود در اردوی تركیه شب گذشته به مصاف تیم دسته دومی اوف اسپور رفت.

در این دیدار كه از ساعت 45/18 دقیقه به وقت تهران آغاز شد. امیر قلعه نوعی در نیمه اول از تركیب جورج توپلوویچ، محمد خرمگاه، سبو شهبازیان، مجتبی انصافی، محمود فكری، مجاهد خذیراوی، منصور احمدزاده، امیر امینی فر، مهدی شیری، فردملكیان و رضا عنایتی استفاده كرد و موفق شد با دو گل فردملكیان و یك گل غلامرضا عنایتی در این نیمه با نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یابد.

در نیمه دوم چهره آبی پوشان 90 درصد تغییر كرد و با تركیب وحید طالب لو، امیرحسین صادقی، پیروز قربانی، سعید لطفی، فرزاد مجیدی، مهدی امیرآبادی، علیرضا منصوریان، داود حقدوست، فردملكیان وغلامرضا عنایتی به مصاف حریف رفت. در این نیمه نیز استقلالی ها با توجه به شناخت نسبی كه از حریف پیدا كرده بودند بازی خوبی را به نمایش گذاشتند و موفق شدند در دقیقه 50 با شوت داود حقدوست به گل چهارم دست پیدا كنند اما در دقیقه 60 خطای مدافعان استقلال روی مهاجم حریف باعث شد داور خطای پنالتی اعلام كند تا كاپیتان این تیم تك گل تركها را به ثمر برساند.

به هر ترتیب این دیدار تا پایان با همین نتیجه پیگیری شد تا استقلالی ها اولین پیروزی خود را در تركیه كسب كند.

در حاشیه...در حاشیه...

استقلالی ها در نیمه اول این بازی با روش 2-5-3 و در نیمه دوم از سیستم 2-4-4 استفاده كردند تا مربیان هر دو سیستم را مورد آزمایش قرار دهند.

3 داور تركیه از جانب فدراسیون فوتبال تركیه برای قضاوت این دیدار در نظر گرفته شده بودند و نسبتاً قضاوت متعادلی را انجام دادند.

حدود 50 نفر از ایرانیان مقیم استانبول با حضور در زمین اصلی كمپ به تشویق تیم استقلال پرداختند.

علیرضا نیكبخت واحدی و حسین كاظمی به علت مصدومیت از روی نیمكت نظاره گر تلاش هم تیمی های خود بودند.