تبیان، دستیار زندگی
ماه 1383 جشنواره نقاشی و تصویرسازی گاهی اوقات مفاهیم و مضامین اجتماعی و خانوادگی را در قالب هنرهایی مثل نقاشی و عكاسی به خوبی  می توانیم ببینیم و درك كنیم. به همین علت فرهنگسرای خانواده دومین جشنواره نقاشی و تصویرسازی ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخبار ادبی وهنری2 شهریور ماه 1383

جشنواره نقاشی و تصویرسازی

گاهی اوقات مفاهیم و مضامین اجتماعی و خانوادگی را در قالب هنرهایی مثل نقاشی و عكاسی به خوبی  می توانیم ببینیم و درك كنیم.

به همین علت فرهنگسرای خانواده دومین جشنواره نقاشی و تصویرسازی را با موضوع « خانواده متعادل و پرتنش» برگزار می كند. برای شركت در این جشنواره می توانید با نشان دادن هر دو موضوع در كنارهم یا به صورت جدا و یا حتی با تصویر كشیدن یكی از موضوعات در این جشنواره شركت كنید.

شرایط شركت در جشنواره:اندازه آثار نقاشی باید در ابعاد۳A و۴A یا ۵۰ در ۷۰ و اندازه آثار عكاسی باید در ابعاد ۳۰ در۴۰یا ۵۰ در۵۰ باشند. ضمناً باید آثار از تاریخ ۱ تا ۲۵ شهریورماه به دبیرخانه جشنواره در تهران ، نارمك، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، فرهنگسرای خانواده ارسال گردد. شركت كنندگان عزیز می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۷۸۱۹۴۶۸ تماس بگیرید. همچنین نمایشگاهی هم از بهترین آثار در تاریخ ۲۹ شهریور برگزار می شود و به سه نفر از برگزیدگان جوایزی اهدا  می گردد و حداكثر یك ماه بعد از برگزاری این نمایشگاه، آثار شركت كنندگان به آنان برگردانده خواهد شد.