تبیان، دستیار زندگی
معاون کنگره شهدای سازمان حفظ و نشر ارزشهای سپاه و بسیج کشور گفت: طلاب در خط مقدم جبهه مبارزه با وهابیت هستند و باید در مقابل تبلیغات این فرقه در ایران با جدیت بایستند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سردار میر‌شکار

طلاب در مقابل تبلیغات وهابیت بایستند

سردار میر‌شکار، طلاب، مقابل، تبلیغات، وهابیت، بایستند

معاون کنگره شهدای سازمان حفظ و نشر ارزشهای سپاه و بسیج کشور گفت: طلاب در خط مقدم جبهه مبارزه با وهابیت هستند و باید در مقابل تبلیغات این فرقه در ایران با جدیت بایستند.

به گزارش مرکز خبر حوزه، سردار علی میرشکار در جمع طلاب مدرسه علمیه معصومیه (س) افزود: امروز مناطق مرزی ما به واسطه فعالیت وهابیت خط مقدم جبهه حق علیه باطل به حساب می‌آید و می بایست طلاب با سفر به این استانها، مردم را آگاه سازند.

وی با بیان اینکه شکل مبارزه امروز با گذشته فرق کرده است، اظهار داشت: اگر طلاب وارد عمل نشوند تا چند سال دیگر استانهای وهابی نشین در ایران خواهیم داشت.

سردار میرشکار به اقدامات صهیونیست مسیحی در جهان اسلام اشاره کرد و گفت: حضور اینها در منطقه خاورمیانه به واسطه تفکر دینیشان است و این درحالی است که تفکر جدایی دین از سیاست را در میان جوامع اسلامی ترویج می کنند.

وی افزود: طلاب باید تلاش کنند بینش سیاسی‌شان نسبت به مسائل داخلی و بین المللی بالا برود و قدرت تجزیه و تحلیل مسائل را داشته باشند و برای مردم بیان کنند.

معاون کنگره شهدای سازمان حفظ و نشر ارزشهای سپاه و بسیج کشور گفت: ایران در طی 2988 روز جنگ تحمیلی حدود 210 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و به طور میانگین در دوران جنگ هرروز 72 شهید تقدیم انقلاب شده بود.

وی افزود: امروز طلاب  باید دنبال علم باشند و سلاح خویش را جهت مبارزه با ناتو فرهنگی نشانه گیرند.

سردار میرشکار با اشاره به اینکه در حال حاضر جز مشهد و قم حدود 100 هزارطلبه  بسیجی در سطح کشور فعالیت می کنند، تصریح کرد: امروز باید طلبه‌های بسیجی را وارد مسائل فرهنگی‌ کنیم تا تهاجم دشمنان را خنثی کنند