تبیان، دستیار زندگی
شخصیت عجیب و غریب فیلم سینمایی باشگاه مشتزنی ساخته دیوید فینچر با بازی براد پیت در صدر فهرست 100 شخصیت برتر تاریخ سینما به انتخاب سایت نشریه بریتانیایی امپایر قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

100 شخصیت برتر تاریخ سینما

راسل کرو

قهرمان "باشگاه مشتزنی" بهترین شخصیت تاریخ سینما شد

شخصیت عجیب و غریب فیلم سینمایی "باشگاه مشتزنی" ساخته دیوید فینچر با بازی براد پیت در صدر فهرست 100 شخصیت برتر تاریخ سینما به انتخاب سایت نشریه بریتانیایی امپایر قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نشریه سینمایی امپایر اعلام کرد پیت در "باشگاه مشتزنی" 1999 نقش یک فروشنده صابون را بازی می‌کند که عقاید خاص خودش را دارد و به دنیای مادی اهمیت نمی‌دهد.

شخصیت عجیب و غریب فیلم سینمایی "باشگاه مشتزنی" ساخته دیوید فینچر با بازی براد پیت در صدر فهرست 100 شخصیت برتر تاریخ سینما به انتخاب سایت نشریه بریتانیایی امپایر قرار گرفت.

دارت ویدر در "جنگ‌های ستاره‌ای"، جوکر (هیث لجر) در "شوالیه تاریکی"، هان سولو (هریسن فورد) در "جنگ‌های ستاره‌ای" و دکتر هانیبال لکتر (آنتونی هاپکینز) در "سکوت بره‌ها" چهار شخصیت برتر دیگر فهرست امپایر هستند.

رده‌های ششم تا دهم فهرست را ایندیانا جونز (هریسن فورد) در "مهاجمان صندوقچه گمشده"، لبووسکی (جف بریجز) در "لبووسکی بزرگ"، کاپیتان جک اسپارو (جانی دپ) در مجموعه "دزدان دریایی کارائیب"، الن ریپلی (سیگورنی ویور) در مجموعه "بیگانه" و ویتو کورلیونه (مارلون براندو) در "پدرخوانده" از آن خود کردند.

جیمز باند (شان کانری) در "گلدفینگر"، جان مک‌لین (بروس ویلیس) در مجموعه "جان‌سخت"، گالم (اندی سرکیس) در "ارباب حلقه‌ها: دو برج" و "بازگشت پادشاه"، نابودگر" (آرنولد شوارتزنگر) در "نابودگر" و فریس بولر (متیو برودریک) در "روز تعطیل فریس بولر" در رده‌های 11 تا 15 قرار گرفته‌اند.

رده‌های 16 تا 20 نیز از آن نیو (کیانو ریوز) در "ماتریکس"، هانس گروبر (آلن ریکن) در "جان‌سخت"، تراویس بیکل (رابرت دنیرو) در "راننده تاکسی"، جولز وینفیلد (ساموئل ال. جکسن) در "داستان عامه‌پسند" و "فورست گامپ" (تام هنکس) در "فورست گامپ" شده است.