تبیان، دستیار زندگی
با تائید سازمان لیگ برتر تورنمنت جام ولایت با حضور تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال و دو تیم دیگر تهرانی برگزار می شود.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تورنمنت جام ولایت با حضور سرخابی

سرخابی ها چه گفتند؟!

با تائید سازمان لیگ برتر تورنمنت جام ولایت با حضور تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال و دو تیم دیگر تهرانی برگزار می شود.

سازمان لیگ برتر باشگاه های کشور بصورت رسمی با برگزاری تورنمنت جام ولایت در فاصله زمانی اعیاد سعید قربان و غدیر و به مناسبت سی امین سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی موافقت کرد.

در نشستی که بین اعضای هیئت رئیسه هیئت فوتبال استان تهران برگزار شد، اسامی چهار تیم شرکت کننده در این مسابقات مشخص شد.

این تورنمنت قرار است با حضور تیم های پرسپولیس، استقلال، سایپا و قهرمان فوتبال باشگاه های تهران برگزار شود. البته تا این لحظه باشگاه پرسپولیس با حضور در این مسابقات موافقت کرده و باشگاه استقلال هم موافقت تلویحی خود را برای شرکت در این تورنمنت اعلام کرده است.

سرخابی ها در لباس مشترک

تیم منتخب پرسپولیس و استقلال در این بازی با مربی‌گری مشترك امیر قلعه‌نویی و افشین پیروانی با لباس آبی و قرمز مقابل تیم منتخب لیگ برتر می‌ایستد.

این تصمیم در جلسه‌ای كه با حضور داریوش مصطفوی و امیری نمایندگان باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال، مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال و ساور معاون فرهنگی و حقوقی سازمان تربیت بدنی روز شنبه در دفتر ساور برگزار شد، گرفته شده است.

ضمن اینکه درصورت موافقت نکردن مسئولان باشگاه سایپا کرج با شرکت در این رقابت ها، تیم فوتبال استیل آذین جانشین این تیم خواهد شد.