تبیان، دستیار زندگی
حت شود ! افشین پیروانی بعد از چند هفته ای سكوت و تفكر بالاخره به این نتیجه رسید كه قطعاً در فصل جدید جایی در لیست پرسپولیس نخواهد داشت. او دیروز به حرف آمد و در گفتگویی با ایلنا موضعش را نسبت به اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروانی :

خداحافظی می كنم تا خیالشان راحت شود !


افشین پیروانی بعد از چند هفته ای سكوت و تفكر بالاخره به این نتیجه رسید كه قطعاً در فصل جدید جایی در لیست پرسپولیس نخواهد داشت. او دیروز به حرف آمد و در گفتگویی با ایلنا موضعش را نسبت به اتفاقات اخیر باشگاه پرسپولیس مشخص كرد .

پیروانی گفت : در آینده ای نزدیك همه چیز را افشا می كنم تا هواداران بدانند در تیم محبوبشان چه می گذرد . گفتنی های بسیاری دارم كه در آینده نزدیكی به اطلاع هواداران خواهم رساند البته آنها نیز فهمیده اند كه در پرسپولیس چه می گذرد. این آقایان با مردم نیز صادق نیستند . یك روز افشین را به بهانه جوانگرایی شایسته حضور در پرسپولیس نمی دانند . یك روز می گویند كمیته فنی تصمیم خواهد گرفت . یك روز دیگر مشكل فنی را بهانه قرار می دهند و حالا هم ادعا می كنند 90 درصد بازیكنان پرسپولیس مرا نمی خواهند.

پیروانی در ادامه گفت: بازیكنان پرسپولیس ارتباط مناسبی با من دارند و این ارنباط همچنان تدوام دارد. آقایانی كه از اختلاف ما حرف می زنند قصد گمراه كردن مردم را دارند. اما آنها باید بدانند مردم از درك و شعور بالایی برخوردار هستند و به زودی دست آنها رو خواهد شد ! اینكه برخی را تحریك می كنند در تمرینات به من و علی دایی توهین كنند و كلمات ناشایستی را به ما نسبت دهند گویای همه چیز است. سوال من این است كه با خط دادن های این چنینی می خواهند به كجا برسند ؟

پیروانی در خاتمه گفت : شاید دیگر به میادین فوتبال باز نگردم . البته هنوز تصمیم قطعی نگرفته ام اما این احتمال وجود دارد كه با فوتبال خداحافظی كنم .