تبیان، دستیار زندگی
این هم یک مانیتور ضد آب که زیر دوش آب قرار گرفته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

الکامپ 2008 به روایت تبیان

قسمت اول

چهاردهمین نمایشگاه الکامپ (الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک) امسال و برای بار دوم در کنار نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات، ارتباطات و تکنولوژی اطلاع رسانی (تلکام)از 2 تا 5 آذر ماه برگزار شد.

به نظر می‌رسید تعداد غرفه‌ها نسبت به نمایشگاه سال گذشته افزایش پیدا کرده است، اما ایراداتی هم وارد بود نمایشگاه مانند سال‌های پیش بیشتر جنبه تجاری داشت و به معرفی محصولات سخت افزاری در قالب شرکت‌های ارائه‌دهنده پرداخته بود. محصولاتی که چندان هم به روز نبود و توضیحات آن‌ها را در سایت سخت افزاری شرکت سازنده یا سایت‌های معرفی و تست محصولات به  مراتب بهتر می‌توان یافت. البته در بخش نرم افزار با اینکه تعداد شرکت‌ها کمتر بود ولی برخی از شرکت‌ها محصولات جالبی ارائه داده بودند.

به امید روزی که نمایشگاه بیشتر جنبه دانش محوری پیدا کرده و با اجرای سمینار ها و گفتمان مختلف باعث افزایش سطح دانش و آگاهی بازدید کننده‌ها شود و شرکت‌های سخت افزاری بدون واسطه حضور یابند و برای محصولات آینده خود به تعامل با مشتری بپردازند .

در قالب عکس و توضیحات زیر سعی می‌کنیم بخشی از نمایشگاه را برای شما به تصویر بکشیم:

امسال تعداد زیادی از شرکت‌ها به ارائه محصولات حضور و غیاب کارکنان پرداخته بودند که از امکانات جدید آن می‌توان به صفحه نمایش‌های رنگی استفاده از کارت بیسیم و اثر انگشت ارتباط از طریق شبکه بی‌سیم اشاره نمود.

elecomp 2008

و غرفه‌ای برای کامپیوترهایی که جهت پردازش از سرور استفاده می‌کنند (Thin client)

elecomp 2008

این هم یک مانیتور ضد آب که زیر دوش آب قرار گرفته است.

elecomp 2008

Green امسال با  کیس‌های حرفه‌ای، پاورها و خنک کننده‌ها عجیب و غریب به نمایشگاه آمده بود .این شرکت در قالب سمیناری و جزوه 7 صفحه‌ای سعی در تشریح مفاهیم

over clocking  برای بازدید کنندگان داشت که قابل تقدیر است. لذت داشتن 3 خروجی تصویر که همزمان محیط یک بازی را نشان می‌دهد را ملاحظه کنید:
elecomp 2008
elecomp 2008

در بخش‌های بعدی گزارش با ما همراه باشید.

تهیه کننده: سروش غلامی