تبیان، دستیار زندگی
سازمان‌های اسلامی اروپا برای اعتراض به این فیلم و جلوگیری از نمایش عمومی آن، در حال آماده‌سازی پیش‌نویسی برای تحریم محصولات هلند هستند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

فتنه ای دیگر در راه است!

فیلم موهن مصاحبه با محمد ساخته می شود

«احسان جامی» عضو شورای شهر «لایدشندام ووربرگ»(Leidschendam-Voorburg) در حومه لاهه از اعضای حزب كارگر و مؤسس كمیته «مسلمانان سابق هلند» قصد دارد فیلم موهن «مصاحبه با محمد» را بیستم آذر ماه به نمایش بگذارد.

به گزارش ایكنا به نقل از Dutch news، در این فیلم كوتاه 10 دقیقه‌ای كه به صورت مصاحبه‌ای آماده شده است، بازیگر نقش پیامبر اسلام(ص) به سؤالاتی در زمینه زنان، یهودیان و آزادی افراد برای ترك دین اسلام پاسخ می‌دهد.

روزنامه مراكشی «الجریدة الاولی» با اشاره به نگرانی مسلمانان اروپا از نمایش این فیلم نوشت: سازمان‌های اسلامی اروپا برای اعتراض به این فیلم و جلوگیری از نمایش عمومی آن، در حال آماده‌سازی پیش‌نویسی برای تحریم محصولات هلند هستند.

یادآوری می‌شود جامی 23 ساله و ایرانی‌الأصل، ساخت فیلم كارتونی سخیفی با عنوان «زندگی محمد» را نیز در پرونده سیاه كاری خود دارد كه موضوع آن مربوط به ازدواج پیامبر اسلام(ص) با همسرش عایشه است؛ این فیلم كارتونی قرار بود آوریل سال گذشته به نمایش درآید اما وزارت دادگستری هلند از نمایش آن جلوگیری كرد.