تبیان، دستیار زندگی
اردشیر رئیسی دهكردی،‌ از انتشار دومین كتاب خود با عنوان لحظه‌های چشیدنی و با موضوع سرداران شهید تیپ قمر بنی هاشم(ع)، توسط نشر شاهد خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

لحظه‌هاي چشيدني" جنگ منتشر شد

لحظه‌های چشیدنی جنگ منتشر شد

اردشير رئيسي دهكردي،‌ از انتشار دومين كتاب خود با عنوان "لحظه‌هاي چشيدني" و با موضوع سرداران شهيد تيپ قمر بني هاشم(ع)، توسط نشر شاهد خبر داد.

اين نويسنده دفاع‌مقدس در گفت‌وگو با خبرگزاري كتاب ايران(ايبنا) و در تشريح موضوع اين اثر اظهار داشت: "لحظه‌هاي چشيدني"، شامل خاطرات من از زمان حضور سرداران و شهداي تيپ قمر بني هاشم(ع) استان چهارمحال و بختياري در جبهه‌هاي غرب است.

وي با اشاره به سير تاريخي اين كتاب گفت: خاطرات مرتبط با سال‌هاي اول پيروزي انقلاب، آغاز جنگ و حضور تيپ قمر بني هاشم(ع) در عمليات‌هاي مختلف، از جمله موضوعات مطرح شده در اين كتاب خاطره هستند.

اردشير رئيسي دهكردي در پايان تاكيدكرد: سرداران شهيد سهراب نوروزي،‌ فرمانده گردان توحيد، حسينعلي تركي،‌ فرمانده محور شوش، كمال فاضل، فرمانده گردان يازهرا و ابراهيم حسيني‌پور، از جمله افرداي هستند كه به بيان خاطره درباره آن‌ها پرداخته‌ام.

كتاب "لحظه‌هاي چشيدني" به قلم اردشير رئيسي دهكردي،‌ در قطع رقعي و 77 صفحه و با شمارگان 3هزار نسخه و بهاي 10هزار ريال،‌ توسط نشر شاهد منتشر شده است