تبیان، دستیار زندگی
هر وقت کارتون پینوکیو رو می دیدیم چقدر حرص می خوردیم که چرا پینوکیو حرف پدر ژپتو رو گوش نداد ؟ چرا نرفت مدرسه ؟ چرا همش گول روباه مکار و گربه نره رو می خورد ؟ غافل از اینکه من و تو با همین داستانهای کودکانه یاد گرفتیم که چطور مسیر درست زندگی رو طی کنیم .
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پینوکیو در دام روباه مکار و گربه نره  (دانلود)

پینوکیو در دام روباه مکار و گربه نره

نام پینوکیو برای همه ما نامی آشناست . عروسک چوبی شیطونی که پس از طی ماجراهای زیادی بالاخره به یک پسربچه واقعی تبدیل میشه .این داستان  در قرن نوزدهم به قلم نویسنده ایتالیایی کارلو کلودی نوشته شده .

کلودی این داستان رو به قصد سرگرم ساختن نوشت اما ماجراهای پینوکیو بعدها به قدری مشهور شد که در حال حاضر جزء مطرح ترین داستان های ویژه کودکان شناخته شده .

داستان در مورد پیرمرد نجاریه به اسم پدر ژپتو که بچه‌ای نداره و تنهاست و با درست کردن اشیاء چوبی زندگیش رو می گذرونه . پدر ژپتو با درست کردن عروسکی چوبی به اسم پینوکیو باور می‌کنه که کودکی داره. فرشته‌ای مهربان وقتی متوجه آرزوی قبلی پیرمرد میشه با زنده کردن عروسک آرزوی پیرمرد رو  برآورده می‌کنه. مدتی می‌گذره، پدر ژپتو پینوکیو رو مثل تمام کودکان به مدرسه می‌فرسته. پینوکیو در راه مدرسه چون وارد دنیای جدیدی شده و با چیزی آشنایی نداره گول روباه مکار و گربه نره  رو می خوره و به مدرسه نمیره ...

کارتون پینوکیو جزء مشهورترین سریالهای ساخت ژاپنه که از تلویزیون بارها پخش شده . این مطلب رو اختصاص دادیم به یکی از قسمت های این کارتون . مطمئنیم این کارتون برای بچه های دیروزی خاطره انگیز و برای بچه های امروزی تبیانی لذت بخش خواهد بود.

برای مشاهده کارتون پینوکیو اینجا را کلیک کنید

برای دانلود کارتون پینوکیو اینجا را کلیک کنید

برای خرید کتاب پینوکیو اینجا را کلیک کنید

تهیه : ریحانه فاطمی


مطالب مرتبط :

دانلود تیتراژ کارتون سندباد

دانلود تیتراژ سریال زورو

دانلود تیتراژ کارتون باربا پاپا

دانلود تیتراژ سریال علی کوچولو

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.