تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم بسکتبال داکوتاویزاردز با ابراز خرسندی از جذب حامد حدادی، نسبت به کارایی این بسکتبالیست بلند ....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حدادی به داکوتاویزاردز پیوست

حامد حدادی

سرمربی تیم بسکتبال "داکوتاویزاردز" با ابراز خرسندی از جذب حامد حدادی، نسبت به کارایی این بسکتبالیست بلند قامت ایرانی در ترکیب تیمش ابراز امیدواری کرد.

به نقل از مهر، حامد حدادی ملی پوش 2 مترو 18 سانتیمتری بسکتبال کشورمان پس از ناکامی از حضور در ترکیب تیم ممفیس گریزلیز و بازی در میادین رسمی لیگ NBA روز گذشته به طور رسمی به تیم "داکوتاویزاردز" پیوست تا در قالب این تیم حضور در مسابقات "دی - لیگ" را تجربه کند.

"دو آن تیکنور" سرمربی تیم داکوتاویزاردز درمورد انتقال حامد حدادی به این تیم گفت: حامد قصد دارد عملکرد بسیار خوبی در تیم جدیدش داشته باشد. این بازیکن عملکرد خوبی در ریباند و دفاع روی تور دارد. حدادی می داند که چگونه از این ویژگی ها برای افزایش کارایی تیم ما دربازی های سرعتی استفاده کند.

حامد حدادی

حامد حدادی روز سه شنبه وارد شهر بیسمارک شد تا از شنبه هفته آینده در یک بازی خانگی، تیم داکوتا را در مسابقات "دی - لیگ" ( D-League ) همراهی کند.

این بسکتبالیست نخستین بازیکن ایرانی است که نام خود را در یکی از تیم های شرکت کننده در مسابقات NBA ثبت کرده است. وی هفتمین بسکتبالیستی است که از لیگ حرفه ای NBA به رقابت های "دی- لیگ" می پیوندد تا در فصل 09-2008 این مسابقات بازی کند.

حامد حدادی نخستین بازی خود در مسابقات دی - لیگ را شنبه هفته آینده در بیسمارک سیویک سنتر و مقابل تیم "لوآانرژی" انجام می دهد.

مسابقات بسکتبال "دی- لیگ" به عنوان زیر مجموعه لیگ NBA و تحت عنوان "لیگ در حال توسعه" - Developement League- از سال 2001 آغاز شد. بسیاری از بازیکنان پیشین NBA و همچنین ورزشکارانی که به هر دلیل شرایط حضور در لیگ حرفه ای آمریکا را به دست نمی آورند، در این لیگ به خدمت گرفته می شوند.