تبیان، دستیار زندگی
هرگاه در برگهای تاریخ کشور عزیزمان به جستجو می پردازیم، به خوبی در می یابیم که افراد فراوانی در زمینه های مختلف به افتخار آفرینی پرداخته و موجبات مباهات ایران را فراهم آورده اند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شاعران و نویسندگان ایران زمین

شاعران و نویسندگان ایران زمین

هرگاه در برگهای تاریخ کشور عزیزمان به جستجو می پردازیم، به خوبی در می یابیم که افراد فراوانی در زمینه های مختلف به افتخار آفرینی پرداخته و موجبات مباهات ایران را فراهم آورده اند. در این میان آسمان ادبیات سرزمین مان همیشه درخششی مضاعف داشته و ادبا و شعرای بسیاری با تلاش فراوان کوشیده اند تا نام ایران را در زمره کشورهای ادب دوست و ادب پرور به ثبت برسانند.

اگر نگاهی به تاریخ ادبیات جهان داشته باشیم، بسرعت متوجه می شویم که برخی از شعرای کشورمان در فهرست برترین شعرای جهان قرار دارند و نه تنها ایران بلکه تمام عالم به وجود آنها افتخار می کنند. شعرایی همچون فردوسی، سعدی، مولانا، حافظ و عطار تقریباً در همه نقاط عالم شناخته شده و اغلب ادب دوستان با اشعارشان کم و بیش آشنا هستند.

در این میان، تلاش های فراوانی برای شناساندن این افراد صورت گرفته است، اما با توجه به وسعت این مجموعه، به نظر می رسد هرچه تلاش می شود، باز هم همت بیشتری لازم است تا بخصوص نسل امروز با افتخار آفرینان سرزمین شان آشنا شوند. در این کتاب فهرست کاملی از شعرا و نویسندگان قدیمی و معاصر ایران گردآوری شده است و زندگی و آثار آنها در نظر گرفته شده است. این فهرست به صورت الفبایی لیست شده و به دنبال هم آمده است.

به همین دلیل برآن شدیم تا کتاب زندگی شاعران و نویسندگان ایران زمین را معرفی نماییم تا علاقه مندان از طریق فروشگاه اینترنتی تبیان تهیه و خریداری نمایند.

جهت خرید کتاب زندگی شاعران و نویسندگان ایران زمین کلیک کنید.

جهت خرید کتب ادبی اینجا کلیک کنید.

جهت خرید نرم افزارهای تبیان کلیک کنید.

جهت خرید کتابهای رمان و داستان کلیک کنید.

جهت خرید کتابهای متفرقه کلیک کنید.

فروشگاه اینترنتی تبیان