تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال پرسپولیس تهران با ابراز رضایت از نحوه انجام تمرینات تیم اظهار داشت: نگرانی خاصی در مورد نفرات وجود ندارد. حمید استیلی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: تمرینات پرسپولیس به طور منظم زیرنظر س...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استیلی: سوبل یك مربی صاحب سبك است


مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با ابراز رضایت از نحوه انجام تمرینات تیم اظهار داشت: نگرانی خاصی در مورد نفرات وجود ندارد.

حمید استیلی، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، ضمن بیان مطلب فوق، افزود: تمرینات پرسپولیس به طور منظم زیرنظر سوبل در حال انجام است پس از سپری شدن مراحل آماده سازی جسمانی، در سه روز گذشته وارد تمرینات تاكتیكی شده ایم در این میان مهمترین ویژگی تمرینات نظم و انضباط خاصی است كه بر مجموعه تیم حاكم است.

وی، در مورد نحوه فعالیت سوبل سرمربی آلمانی پرسپولس اظهار داشت: سوبل در همین مدت نشان داده كه مربی صاحب سبكی است. وی اعتقاد خاصی به نظم و انضباط دارد و همچنین تمرینات تاكتیكی قابل توجه ای را در دستور كار تیم قرار داده است، رفتار سوبل كاملا حرفه ای است و مشكل خاصی وجود ندارد.

كسب قهرمانی به تلاش بازیكنان بستگی دارد

استیلی، در مورد جایگاه احتمالی تیم پرسپولیس در چهارمین دوره لیگ برتر، گفت: قهرمانی تنها مقامی است كه هواداران را راضی می كند كسب این مقام و موفقیت در رقابت های فصل آینده به تلاش بازیكنان و كادر فنی پرسپولیس بستگی دارد.

وی ادامه داد: در این راستا كادر فنی برنامه ریزی دقیقی انجام داده است و سوبل نیز به درستی در راه آماده سازی با بازیكنان تلاش می كند البته نقش بازیكنان اهمیت فراوانی دارد آنها باید با دقت و تلاش فراوان برنامه های وی را اجرا كنند و تنها به موفقیت پرسپولیس بیندیشند.

تكلیف پیروانی و دایی در حوزه اختیارات پروین است

بازیكن فصل گذشته پرسپولیس، با بیان این كه نگرانی نسبت به جذب نفرات جدید نداریم، افزود: ما بازیكنان شایسته ای در اختیار داریم، اما به دلیل آنكه رقابت های طولانی و فشرده ای پیش روی خود داریم در تلاش هستیم با جذب 3 تا 4 مهره دیگر، پشتوانه قابل توجهی برای تقویت بازیكنان فعلی فراهم آوریم ما در هیچ پستی نگرانی خاصی نداریم.

وی، از اظهار نظر در مورد احتمال ادامه حضور پیروانی و علی دایی در پرسپولیس خودداری كرد و تصمیم در مورد آنها را در حوزه اختیارات علی پروین و كمیته فنی دانست.

سوبل باید از داشتن پروین خوشحال باشد

استیلی، همچنین از پروین به عنوان یك مدیرفنی نمونه در فوتبال ایران یاد كرد و افزود: در فوتبال ایران هیچ مدیرفنی وجود ندارد كه به طور منظم در تمام جلسات تمرینی تیمش حضور یابد اما علی پروین با حضور در تمام تمرینات تیم را زیرنظر دارد تا در صورت لزوم اطلاعات و تجربیات خود را در اختیار سوبل قرار دهد.

مربی آلمانی ما از داشتن چنین مدیرفنی و مشاور طراز اولی باید خوشحال باشد البته آقای پروین به سوبل اختیار تام داده است و تنها در صورت خواست خود وی، به او كمك می كند.