تبیان، دستیار زندگی
مدافع پیشین تیم فوتبال لیورنو ایتالیا با عقد قراردادی شش ماهه رسما به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قرارداد رسمی رحمان رضایی ثبت شد؛

از پرسپولیس به تیم ملی می رسم

رحمان رضایی

مدافع پیشین تیم فوتبال لیورنو ایتالیا با عقد قراردادی شش ماهه رسما به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست.

رحمان رضایی عصر روز یکشنبه (سوم آذرماه) با حضور در هیئت فوتبال استان تهران با عقد قراردادی شش ماهه به تیم فوتبال پرسپولیس تهران پیوست و با پیراهن شماره 33 سرخپوشان پایتخت را در مسابقات پیش رو همراهی می كند.

ضمن اینکه با توجه به پر بودن فهرست تیم فوتبال پرسپولیس و با موافقت مسئولان فدراسیون فوتبال مبنی بر خروج نام میثاق معمارزاده دروازه بان مصدوم این تیم، نام این مدافع تا پایان فصل جاری در فهرست سرخپوشان قرار گرفت.

همچنین با اعلام رئیس سازمان لیگ برتر، رضایی یک هفته پس از ثبت قراردادش در هیئت فوتبال می تواند برای پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر به میدان برود.

رضایی: می خواهم از پرسپولیس به تیم ملی برسم

رحمان رضایی

مدافع جدید تیم فوتبال پرسپولیس تهران با ابراز خوشحالی از عقد قرارداد رسمی با این تیم، گفت: پرسپولیس پرطرفدارترین و پر افتخارترین تیم كشورمان است كه برای من بازی در این تیم افتخار بزرگی است.

به نقل از مهر، رحمان رضایی پس از حضور در هیئت فوتبال و عقد قرارداد 6 ماهه با تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: خیلی خوشحالم که توانستم به پرسپولیس بپیوندم و تا آخر فصل با تمام توان برای این تیم به میدان خواهم رفت.

وی اضافه کرد: در مورد آینده پرسپولیس بسیار خوشبین هستم و مطمئنم شرایط برای سرخپوشان در رقابتهای لیگ برتر بهتر می شود و قهرمانی این تیم در لیگ، جام حذفی و جام باشگاههای آسیا دور از دسترس نیست. پرسپولیس تیم بزرگی است و مهره های ارزنده ای را به خدمت گرفته و بازی كنار این بزرگان برای من افتخار محسوب می شود.

مدافع جدید تیم پرسپولیس اظهار داشت: درست است که شش ماه از آخرین حضورم در یک دیدار رسمی می گذرد اما مطمئن باشید از نظر بدنی و فنی کاملا آماده‌ام و می توانم بهترین بازی‌ها را در پرسپولیس انجام دهم.

رضایی در پایان گفت: انگیزه زیادی برای بازگشت به تیم ملی دارم و امیدوارم با درخشش در پرسپولیس به این هدف برسم.می خواهم برای حضور در تیم ملی از پرسپولیس استارت بزنم و با پیراهن تیم ملی در جام جهانی حضور یابم.