تبیان، دستیار زندگی
تلویزیون الرای در بررسی استعفا و خروج ناگهانی افشین قطبی از پرسپولیس پرداخت و رفتن این مربی صاحب نام........
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بررسی رسانه های منطقه از وضعیت سرخپوشان تهرانی؛

خداحافظی قطبی و بحران پرسپولیس

افشین قطبی

تلویزیون الرای در بررسی استعفا و خروج ناگهانی افشین قطبی از پرسپولیس پرداخت و رفتن این مربی صاحب نام ایرانی را به دلیل وجود بحران در باشگاه پرسپولیس ایران دانست.

به نقل از ایسنا، مفسر این تلویزیون گفت: اظهارات افشین قطبی نشان می‌دهد او در پرسپولیس به شدت تحت فشار بوده است. در همین حال مدیریت باشگاه پرسپولیس به دور از هیاهو با رفتن قطبی تاكنون برخورد كرده است.

تلویزیون الرای در ادامه با بررسی حضور قطبی در این تیم پرطرفدار ایرانی پرداخت و اضافه كرد: قطبی توانست در نخستین سال حضورش قهرمانی را با خود به پرسپولیس بیاورد. البته تیم قطبی در فصل كنونی فوتبال ایران با چند باخت به بحران نزدیك شده بود.

افشین قطبی و مصطفوی

مفسر الرای در پایان تحلیل خود نتیجه گرفت كه افشین قطبی به دلیل فشارهایی كه از داخل و بیرون از تیم پرسپولیس به او وارد شد مجبور به ترك این تیم شده است.

تلویزیون ورزشی كویت نیز در انعكاس خبر رفتن قطبی از پرسپولیس گفت: عدم توفیقات پرسپولیس در لیگ فصل جاری ایران و حواشی فراوان در اطراف این تیم، این مربی را وادار به استعفا كرد.

نیل اسپورت هم با اشاره به حواشی فراوان پیرامون دو باشگاه بزرگ فوتبال ایران (استقلال و پرسپولیس) درمورد استعفای قطبی گفت: آمد و شد مربیان و بروز تغییرات در این تیم‌ها در فوتبال باشگاهی ایران به یك عادت تبدیل شده است.