تبیان، دستیار زندگی
سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس از تقویت کادر فنی این تیم برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر خبر داد و گفت....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیروانی: بار دیگر قهرمان می شویم

افشین پیروانی

سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس از تقویت کادر فنی این تیم برای حضور در ادامه رقابتهای لیگ برتر خبر داد و گفت:  در صورت بازگشت قطبی وی همچنان سرمربی تیم خواهد بود.

به نقل از مهر، افشین پیروانی پس از تساوی 2 بر 2 این تیم برابر پیکان قزوین در جمع خبرنگاران گفت: قبل از بازی هم گفته بودم اگر در این بازی برنده می شدیم حاصل زحمات قطبی بود و اگر می باختیم عاملش من بودم. ضمن اینکه در خصوص بازگشت قطبی به پرسپولیس باید مسئولان پاسخگو باشند نه من.

وی افزود: در نخستین دیداری که هدایت پرسپولیس را برعهده داشتم، برابر صدرنشین لیگ عملکردی خوبی داشتیم. پیکان و مدیر روستا با این بازی نشان دادند لیاقت این را داشتند که امروز صدرنشین باشند.

مربی پیشین تیم ایران در پاسخ به این سئوال که چرا هر دو ضربه پنالتی را به نیکبخت سپرد؟، اظهار داشت: نیکبخت پنالتی زن اول تیم ماست و پس از آنکه پنالتی اول را از دست داد در هنگام زدن پنالتی دوم به ما اعلام کرد می تواند پشت توپ قرار بگیرد اما متاسفانه نتوانست آن توپ را هم به گل تبدیل کند. مطمئنا اگر از این به بعد هم تیم ما صاحب ضربه پنالتی شود آن را به نیکبخت می سپارم و در این بازی هم اگر پنالتی سوم را می گرفتیم بازهم نیکبخت می زد.

پرسپولیس، پیکان

وی در مورد افت تیم پرسپولیس در فصل جاری تاکید کرد: همیشه قهرمان شدن ساده تر از حفظ قهرمانی است. زیرا تیم ها با انگیزه بالاتری برابر ما به میدان می آیند اما باز هم تلاش می کنیم با رفع نقاط ضعف با قدرت بیشتری در مسابقات آینده به میدان برویم. البته کارمان سخت است ولی تلاش می کنیم بار دیگر عنوان قهرمانی را از آن خود کنیم.

سرمربی موقت پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا دروازه بان جدیدی جذب می کنید؟، افزود: درحال حاضر با توجه به حضور واعظی و حقیقی قصد جذب بازیکن جدیدی نداریم. ضمن اینکه واعظی هم از فردا در تمرینات تیم شرکت می کند.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا کادر فنی تیم تقویت می شود افزود: مطمئنا این کادر تقویت خواهد شد اما برای اجرایی شدن آن به زما ن نیاز داریم. اجازه دهید شرایط تیم هموارتر شود و سپس در این مورد تصمیم گیری خواهیم کرد.

پیروانی در مورد داوری این دیدار گفت: داوری شرایط خوبی داشت و فکر می کنم هم تیم ما و هم حریف از عملکرد داور رضایت دارد. گرچه چند خطا به ضرر ما اعلام کرد اما من فکر می کنم این یکی از بهترین داوری های مسابقات لیگ بود.

مدیرروستا: سزاوار پیروزی بودیم

علی اصغر مدیر روستا

سرمربی تیم فوتبال پیکان این تیم را سزاوار پیروزی برابر پرسپولیس دانست و گفت: ما موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتیم اما نتوانستیم از آنها برای کسب هر سه امتیاز استفاده کنیم.

علی اصغر مدیر روستا پس از تساوی تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازی پرهیجان و پر از حوادث زیادی بود که هر دو تیم صاحب موقعیت های گل زیادی شدند. البته چون این دیدار در خانه ما برگزار شد دوست داشتیم 3 امتیاز را کسب کنیم اما بعد از مهار پنالتی ها و مساوی شدن بازی متاسفانه نتوانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: قطعا در بازی های بعدی نتایج بهتری را کسب کرده و از دست دادن 2 امتیاز این بازی را جبران می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: در طول فصل امکان بروز هر اتفاقی برای تیم  ها وجود دارد و بعضی روزها ممکن است تیم نتیجه کامل را کسب نکند اما با توجه به میل تهاجمی  و علاقه ای که بازیکنان به پیروزی دارند مطمئن باشید در بازیهای آینده دچارافت و خیزهای محسوس نخواهیم شد.

وی در خصوص عملکرد داور دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار داشت: هیچ وقت در خصوص داوری صحبت نمی کنم اما در بخشی از بازی امروز کمک داور قبل از داور تصمیم می گرفت که البته به نظر می رسید برخی اتفاقات مشکوک باشد.

مدیر روستا در مورد درخشش محمد محمدی و مهار دو ضربه پنالتی توسط وی گفت: محمدی درخشش فوق العاده ای داشت در دو ضربه پنالتی خیلی چیزها را ثابت کرد و امیدوارم در تیم ملی به حقش برسد.