تبیان، دستیار زندگی
سكو رفتم شادی كنید دوست دارم در مرقد حضرت ابوالفضل(ع) سینه بزنم گزارشگر شبكه یورو اسپورت به هنگام عبور كاروان اعزامی به آتن از مقابل جایگاه از پهلوان رضازاده به عنوان یكی از مردان طلایی ایران یاد كرد و گفت:" رضازاده علا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رضازاده: مادرم مربی بدنسازم بود!

روی سكو رفتم شادی كنید

دوست دارم در مرقد حضرت ابوالفضل(ع) سینه بزنم


گزارشگر شبكه یورو اسپورت به هنگام عبور كاروان اعزامی به آتن از مقابل جایگاه از پهلوان رضازاده به عنوان یكی از مردان طلایی ایران یاد كرد و گفت:" رضازاده علاوه بر رسیدن به عنوان قهرمانی آتن 2004 به شكستن ركورد خودش بسیار امیدوار است." با قوی ترین مرد جهان تماس گرفتیم.

پهلوان! كجایی؟

در اردو هستم و فقط به تمرین و آماده سازی بدنی فكر می كنم تا به امید خدا بتوانم در آتن برای كشورم ایران عزیز مدال بیاورم.

چرا شما هم زودتر به آتن نرفتید تا جمع كاروان ایران در آتن تكمیل تر شود؟

آن موقع در دهكده المپیك اذیت می شدیم و باید تندتند با خبرنگاران مختلف مصاحبه می كردیم و... اكنون با خیال آسوده در تهران تمرین می كنیم و فقط به روز مسابقه فكر می كنیم.

چه زمانی به آتن می روید؟

طبق برنامه روز 29 مرداد به همراه مربی ام كورش باقری در آتن حاضر می شویم. دیر یا زود سفر چندان مهم نیست بلكه آمادگی بدنی مهم است. ما رأس ساعت 35/4 بامداد 29 مرداد ماه به استانبول می رویم و از آنجا هم به آتن.

وضعیت غذایی اردو چطور است؟

خوب است مشكلی نداریم اما واقعاً غذاهای مادرم مزه دیگری دارد ما اینجا در روز نزدیك به 40 تن وزنه می زنیم باید هم غذای ما با افراد عادی فرق كند و در اردو همه امكانات از این بابت فراهم است به یاد دوران مجردی می افتم كه مادرم برایم سفره جداگانه ای پهن می كرد و موجب تعجب بستگان می شد اكنون من به گونه ای از مادرم كه مربی بدنسازی ام بود جدا شده ام.

راستی حاج آقا! چرا تاكنون نتوانسته ای به كربلا بروی؟

قسمت نشد بروم ، یك بارفرصت پیش آمد و قصد داشتم برای زیارت به كربلا بروم اما گفتند امنیت نیست و ممكن است مشكلی پیش بیاید. دوست دارم در كربلا باشم و در مرقد حضرت ابوالفضل(ع) سینه بزنم كه تا این اندازه یار من بوده اند دوست دارم در مرقد سیدالشهدا و دیگر ائمه معصوم حاضر شوم و به خاك بیفتم و...

پسرت ابوالفضل را به آتن نمی بری؟

تمایل داشتم او هم با من به آتن بیاید اما شرایط سنی اش به گونه ای است كه نمی تواند به این سفر بزرگ بیاید.

شنیدیم یكی از داوران وزنه برداری از اسرائیلی های غاصب هست؟

ما كه نمی خواهیم با او مسابقه بدهیم من وزنه ها را با لطف خدا و قدرت هر چه تمام تر بالا می برم و به چراغ نگاه می كنم.

حرف آخر؟

محتاج دعای مردم هستم و مطمئنم مادرم چند روز مانده به مسابقات روزه می گیرد باید خدا هم كمكمان كند تا تمام ورزشكاران كشورمان موفق شوند. در ورزش حرفه ای تا زمانی كه روی سكو نرفته ای نباید از قهرمانی صحبت كنی. انشاء الله روز مسابقه پس از حضور در سكوی قهرمانی شادی می كنیم.