تبیان، دستیار زندگی
رئیس پیشین فدراسیون كشتی و قهرمان اسبق كشتی گفت:فكر می‌كنم باید هرچه زودتر تكلیف كشتی مشخص شود...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خادم: تكلیف كشتی زودتر مشخص شود

امیر رضا خادم

رئیس پیشین فدراسیون كشتی و قهرمان اسبق كشتی گفت:فكر می‌كنم باید هرچه زودتر تكلیف كشتی مشخص شود.

امیر رضا خادم در گفتگو با ایسنا، درباره وضعیت كشتی پس از المپیك 2008 پکن گفت: نتایج المپیك مورد رضایت عام مردم نبود و مردم از نتایج كاروان ورزشی ایران از جمله كشتی متاثر شدند.

وی ادامه داد: بنابراین كمیته‌ای كه برای بررسی علل ناكامی كاروان ورزشی ایران تشكیل شده است باید هر زودتر به جمع‌بندی رسیده و نظرات خود را به صورت شفاف و مستقل اعلام كند تا برنامه ریزی‌های لازم،‌ تصحیح اشتباهات و تقویت نقاط مناسب در دستور كار سازمان ورزش برای چهارسال آینده قرار گیرد.

قهرمان پیشین كشتی آزاد جهان ایراد سازمان بازرسی به مدیران دوشغله ورزش را منطقی دانست و اظهار داشت: سازمان تربیت بدنی با ارائه لایحه‌ای به مجلس مساله را رفع كند.

وی تصریح كرد: به لحاظ قانونی ایراد سازمان بازرسی منطقی است و تا‌آنجایی كه اطلاع دارم مدیر كل حقوقی سازمان تربیت بدنی نیز این موضوع را تایید كرده اما از جهت اینكه این اتفاق مانع ایجاد كند یا نه،‌ بهتر است كه در ورزش به مانند سایر حوزه‌ها امكان حضور همه افراد وجود داشته باشد. اما اولویت را باید به متخصصان نیروهایی برآمده از آن حوزه داد.

خادم در پاسخ به سوالی مبنی بر احتمال حضورش در فدراسیون كشتی گفت: به هر حال امیدوارم هر جا كه بتوانم خدمتی ارائه كنم،‌ حضور یابم فعلا در دانشگاه تدریس كرده و در عرصه مطبوعات فعالیت دارم كه كار كمی نیستند.