تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: تیم ما، تیم مظلومی است که هیچ ‌یك از مسئولین استان از آن حمایت نمی‌كند....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شفیع‌زاده: عنایت باید استعفا دهد

اتفاقی بیفتد، به ما مربوط نیست

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: تیم ما، تیم مظلومی است که هیچ ‌یك از مسئولین استان از آن حمایت نمی‌كند.

شهرام شفیع‌زاده پس از شكست تیمش مقابل سپاهان اصفهان در اهواز اظهار كرد: حق تیم ما را در این بازی خوردند. قبل از بازی به اكبرمیثاقیان گفتم كه علیرضا فغانی داور خوبی است اما در این دیدار ما اگر 3 گل هم می‌زدیم سپاهان 4 گل می‌زد زیرا باید آنها 3 امتیاز را می‌گرفتند.

وی  با بیان اینکه از درباره داوری این بازی به فدراسیون شكایت می کند، خاطر نشان کرد: برای كمیته داوران متاسفم كه با این همه اعتراض نسبت به وضعیت داوری هیچ رسیدگی نمی‌شود و مسعود عنایت هم می‌گوید اشتباهات داوری در نتیجه بازی تاثیرگذار نیست. بعد از اینكه گل اول را خوردیم، داور پنالتی‌ای كه روی مصطفی بیژنی انجام شد را نگرفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز افزود: در نیمه دوم نیز پنالتی‌ای كه روی شكرون صورت گرفت را اعلام نكرد. همچنین به این بازیكن كارت قرمز نشان داد و او را از زمین اخراج كرد . عنایت اگر نمی‌تواند وضعیت داوری كشور را سروسامان دهد باید استعفا دهد و كار را به كسی بسپارد كه بتواند داوری كشور را جمع و جور كند.

استقلال اهواز پرسپولیس را له کرد

وی تصریح کرد: ما یك تیم خصوصی هستیم و با بدبختی این تیم را اداره می‌كنیم. هر بازی خانگی 6 تا 7 میلیون تومان و هر بازی خارج از خانه 10 تا 15 میلیون تومان برای ما هزینه دارد، آن‌وقت در شهر خودمان داور این‌گونه سر تیم ما را می‌برد و 2 پنالتی را برای تیم ما نمی‌گیرد. ما در استان تنها هستیم و مانده‌ایم و هواداران‌مان.

شفیع زاده خاطرنشان كرد: از علی كفاشیان انتظار داریم به این مساله رسیدگی كند و اعلام می‌كنم كه اگر به این وضعیت رسیدگی نشود در فوتبال كشور فاجعه خواهد شد. عنایت اگر نمی‌تواند كار انجام دهد كنارش بگذارید و كسی دیگر را به جای وی قرار دهید. من كه سرمایه‌ام را از سر راه نیاورده‌ام؛ دارم با بدبختی این تیم را جمع می‌كنم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز با اعلام حمایت از میثاقیان، در پایان گفت: هرگونه شایعه‌ای كه درباره تیم وجود دارد، كار مطبوعات تهرانی است، آنها 7سال است كه می‌خواهند زیر پای ما را خالی کرده که البته نتوانسته‌اند. ابتدای فصل، به من پیشنهاد كردند كه 10 میلیون تومان پرداخت كنم تا در طول فصل از تیم حمایت كنند اما من از این پول‌ها نمی‌دهم.