تبیان، دستیار زندگی
لیسی مایكل اوون، مهاجم تازه وارد رئال مادرید می‌خواهد برای قرار گرفتن در تركیب اصلی این تیم مبارزه كند. اوون دراین باره به سایت رسمی رئال گفت: می‌دانم كه چالش بزرگی را پیش رو دارم و برای آن آماده هستم. رائول، رونالدو و فرنا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شماره‌ی یازده افسانه‌ای برای مهاجم انگلیسی


مایكل اوون، مهاجم تازه وارد رئال مادرید می‌خواهد برای قرار گرفتن در تركیب اصلی این تیم مبارزه كند.

اوون دراین باره به سایت رسمی رئال گفت: می‌دانم كه چالش بزرگی را پیش رو دارم و برای آن آماده هستم. رائول، رونالدو و فرناندو مورینتس، از بزرگ‌ترین مهاجمان جهان هستند و به خوبی می‌دانم كه تا چه اندازه باید تلاش كنم تا برای بازی كردن در رئال فرصت پیدا كنم.

اوون در فصل جدید پیراهن شماره‌ی یازده، دی استفانوی افسانه‌ای را بر تن می‌كند، پیراهنی كه پیشتر بر تن یاكو گنتو و لوری كاینگام هم رفته بود. مهاجم پیشین لیورپول درباره‌ی انتقالش به رئال گفت: حقیقت این است كه با تمرین كردن در كنار ستارگان بزرگ فوتبال جهان به بازیكن بهتری تبدیل می‌شوم، از نظر شخصیتی هم رشد خواهم كرد. برای پوشیدن پیراهن رئال مادرید لحظه‌شماری می‌كنم.

اما فراموش كردن خاطرات لیورپول جایی كه اوون در آن متولد شد، بسیار دشوار است. او در این باره گفت: از هواداران لیورپول برای تمام آن سال‌های باشكوه سپاسگزارم. از سن یازده سالگی من جزیی از لیورپول بودم. این باشگاه برای همیشه در زندگی من جای خواهد داشت. برای لیورپول آرزوی موفقیت می‌كنیم.

اما واكنش بزرگان فوتبال انگلستان درباره‌ی انتقال این مهاجم بیست و چهار ساله چه بود؟

اوون دراین باره گفت: با اریكسون و بكام مشورت كردم، آنها من را تشویق كردند، هفته‌ی آینده در اردوی تیم ملی سوال‌های بیشتری از آنها دارم.