تبیان، دستیار زندگی
هفته‌ هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال در حالی پایان گرفت كه صدر جدولی‌ها بردشان را جشن گرفتند و قعرنشینان باختشان ......را نظاره كردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پایان هفته‌هفتم لیگ والیبال بدون شگفتی

 هفته‌هفتم بدون شگفتی

هفته‌ هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال در حالی پایان گرفت كه صدر جدولی‌ها بردشان را جشن گرفتند و قعرنشینان باختشان را نظاره كردند.

به گزارش گروه ورزشی تبیان ، در مهمترین دیدارهای هفته هفتم تیم پیكان مدعی اصلی عنوان قهرمانی 3بر صفر از سد تیم فولاد ارومیه گذشت و به صدرنشینی خود پس از كسب 7 پیروزی پی در پی ادامه داد. تیم والیبال پیكان كه تا به حال اجازه قدرت‌نمایی را به رقبایش نداده است، با درخشش محمد كاظم و تركاشوند یك روز خوب را پشت سر گذاشت. در این خصوص یاران مصطفی کارخانه در روزی كه بر روی تور فروغ همیشگی‌ را نداشت توانست با هنرنمای علی حسینی و امیر حسینی 2 امتیاز ارزشمند را از حریفش بگیرد.

دردیگر بازی تیم سایپا با كسب پیروزی 3 بر یك مقابل تیم والیبال پتروشیمی بندرامام هر 2 امتیاز بازی را از آن خود كرد. دیداری كه انتظار شگفتی از آن می‌رفتم هم بی‌دردسر به نفع تیم سایپا خاتمه یافت ،در این میان پتروشیمی در خانه هم توان مقابله با تفكرات صائبی و بازیكنانش را نداشت. تیم سایپا با بازی خوب بازیكنانش در دو گیم ابتدایی موفق عمل كرد اما كارت زردی كه "معروف" به دلیل اعتراضی كه از سوی داور بازی بی‌مورد قلمداد شده بود، گرفت در گیم سوم تیم نارنجی پوش تهران را تحت الشعاع قرار داد و باعث شد درخشش بابك فیاضی و فرهاد سال‌افزون جوانان خوش آتیه پتروشیمی كار را از دست سایپا خارج كنند اما سایپا به روند موفقیت خود در طول بازی ادامه داد و در پایان با معرفی سعید معروف، محسن عندلیب و علی سجادی به عنوان بازیكنان برتر به كار خود پایان داد.

 هفته‌هفتم لیگ والیبال

بیم مازندران نیز که دیگر تیم مدعی این دوره از بازیها محسوب می شود، تیم دانشگاه آزاد را از پیش‌رو برداشت و تنها بدلیل معدل امتیاز كمتر پس از 2 رقیب دیگر در جایگاه سوم ایستاد. در این میان تیم ناهماهنگ دانشگاه آزاد این بار در تهران میزبان تیم پرستاره بیم مازندران بود. تیم دانشگاه آزاد تنها در ست سوم این دیدار كم اشتباه بود كه آن را هم با نتیجه‌ ‌25 بر ‌23 به سود خود خاتمه داد اما بازی پراشتباه این تیم در روی تور كه بواسطه‌ دریافتهای نامطلوب صورت می‌گرفت، باعث شد تا در پایان بازی ثبت تنها ‌9 دفاع موفق عملكرد نه چندان جالب توجه دانشجویان را بیشتر به چشم بیاورد.

در دیگر بازیهای هفته هفتم تیم داماش در روزی كه بابك مظفری و رضا خداپرست را در اوج می‌دید، توانست تیم تازه تاسیس ارتعاشات را شكست داده و در هفته‌ هفتم مسابقات سومین باخت را به آنها تحمیل كند. سنگ آهن بافق با بازیكنان كم تجربه و با تجربه‌اش توانست به قولش عمل كرده و با كسب پیروزی بر تیم شهرداری همدان به خانه بازگردد. آنها پس از قبول باختهای متوالی هم‌قسم شده بودند كه از بازی با تیم شهرداری مسیرشان را تغییر داده و فقط به پیروزی فكر كنند. تیم والیبال گل‌گهر سیرجان در روزی كه "توحید حسینی" پاسور اول خود را در تركیب نداشت ، نتوانست در دریافت توپهای اول هم موفق عمل كند. آنها گرچه میثم تیموری و ابراهیم خزایی را با آمادگی كامل در اختیار داشتند اما ‌بازی خوب و كم اشتباه بانك صادرات ایران آن هم در خانه نمی‌توانست شكست تیم گل گهر را سخت جلوه دهد. در آخرین بازی نیزتیم پادیسان گنبد در حالی كه ولادمیر بازیكن صرب خود را در اختیار نداشت 3 بر یك از سد تیم برق كرمان گذشت. گفتنی است که هفته‌ هشتم رقابتهای لیگ برتر والیبال چهارشنبه‌ این هفته برگزار می‌شود.

نتایج هفته‌هفتم لیگ والیبال

نتایج کامل بازیهای انجام شده به قرار زیر است:

*پیکان تهران3- فولاد ارومیه صفر

(27بر25 )،(25بر22) و(25بر20)

*پتروشیمی بندرامام یک- سایپا3

(21بر25)،(17بر25)،(25بر20) و(24بر26)

*دانشگاه آزاد یک - بیم مازندران3

(16بر25)،(20بر25)،(25بر23) و(14بر25)

* ارتعاشات صنعتی یک - داماش گیلان3

(19بر25)،(20بر25)،(25بر14) و(21بر25)

*شهرداری همدان یک - سنگ آهن بافق یزد3

(23بر25)،(25بر27)،(25بر18) و(19بر25)

* بانك صادرات ایران(مشهد)3 – گل گهر سیرجان صفر

(25بر23)،(26بر24) و(25بر17)

* پادیسان گنبد3 –برق کرمان یک

(25بر20)،(26بر24)،(17بر25) و(25بر14)

برنامه هفته هشتم (چهارشنبه 6 آذر)

*داماش گیلان - بانک صادرات ایران

*گل گهر سیرجان - سنگ آهن بافق یزد

*فولاد ارومیه - شهرداری همدان

*برق کرمان - دانشگاه آزاد

*پتروشیمی بندر امام - پیکان تهران

*سایپا تهران - استقلال گنبد

* بیم مازندران - ارتعاشات صنعتی تهران