تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران با اشاره به ضعیف عمل کردن بازیکنان خط دفاعی اش در دیدار برابر فولاد خوزستان گفت.......
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: تعطیلی لیگ به ضرر ما بود

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با اشاره به ضعیف عمل کردن بازیکنان خط دفاعی اش در دیدار برابر فولاد گفت: ما در این دیدار بدشانس بودیم و نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم تا سه امتیاز حساس را از دست بدهیم.

امیر قلعه نویی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل فولاد با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: متاسفانه در هیچ کجای دنیا سابقه ندارد که به خاطر یک بازی تیم ملی، 17 روز مسابقات لیگ برتر را تعطیل کنند.

وی ادامه داد: در شرایطی که استقلال روند رو به رشدی را داشت و به پیروزیهای خوبی دست پیدا کرده بود، لیگ تعطیل شد تا بازیکنان ما از نظر بدنی دچار افت شوند. نگه داشتن بدن بازیکنان در شرایط ایده ال بسیار سخت است و این تعطیلات به ما ضربه زد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه تیمش در این دیدار بدشانس هم بود خاطر نشان کرد: در این دیدار موقعیت های خوبی برای رسیدن به پیروزی داشتیم اما نتوانستیم از انها استفاده کنیم.

قلعه نویی سرمربی تیم استقلال

قلعه نویی ادامه داد: در مورد گل ابراهیم تقی پور چند تن از دوستان کارشناس من اعلام کرده اند گل در موقعیت صحیح به ثمر رسید. با این حال امیدوارم که این صحنه به خوبی از سوی کارشناسان مورد ارزیابی قرار گیرد.

وی با ابراز همفکری با خبرنگاران تصریح کرد: من هم مثل شما تصور می کنم این استقلال همان تیم هفته های گذشته نبود و نتوانست فوتبال زیبایی را به نمایش بگذارد.

قلعه نویی در مورد غیبت جباری و قربانی گفت: این هم یکی دیگر از مشکلات ما بود. جباری مصدوم بود و قربانی هم به علت 3 اخطاره نتوانستند ما را همراهی کنند. البته سعی کردیم از بازیکنان جانشین برای پرکردن جای آنها استفاده کنیم.

قلعه نویی در مورد بازیکنان برزیلی استقلال گفت: این بازیکنان فردا تست پزشکی می دهند و ظرف یکی دو روز آینده با مسئولان باشگاه به توافقات نهایی خواهند رسید. در مورد مسائل مالی هم  باشگاه تصمیم گیری خواهد کرد.

وی از تماشاگران استقلال که پس از باخت هم او را تشویق کردند تشکر کرد و گفت: آنها از ما جلوتر هستند و کاملا فوتبال را می فهمند و بنده نظر آنها را به عنوان یک کارشناس قبول دارم.

سرمربی تیم استقلال با ابراز نارضایتی از عملکرد بازیکنان خط دفاعی اش گفت: قبول دارم که بازیکنان ما در خط دفاعی عملکرد خوبی نداشتند و روز ضعیفی را پشت سرگذاشتند. سعی می کنیم از فردا برای رفع نقاط ضعف آنها تلاش کنیم.

جلالی : با شایستگی استقلال را شكست دادیم

مجید جلالی سرمربی تیم فولاد خوزستان

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با ابراز خرسندی از بازی تیمش مقابل استقلال تهران، مدعی شد که آبی‌پوشان تهرانی در طول 90 دقیقه بازی به خواست فولادی‌ها عمل کرده‌اند.

به نقل از مهر، مجید جلالی پس از برتری یک برصفر تیمش مقابل استقلال با بیان این مطلب افزود: استقلال در دیدار مقابل فولاد گرچه مالکیت توپ را در اختیار داشت اما بازی به سود تیم ما دنبال می شد. تیم ما به گونه‌ای بازی می کرد که استقلال وادار می شد به خواست ما کار کند. این روش و نوع بازی در نهایت منجر شد که یک بازی خارج از خانه را با پیروزی پشت‌ سربگذاریم.

وی با ابراز خرسندی از پیروزی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مصاف با استقلال تهران، افزود: اگر شانس‌های گلی که در این بازی به دست آوردیم به ثمر می نشست، قطعا پیروزی مقابل استقلال دلچسب‌تر می شد اما با این حال خوشحالیم که توانستیم سه امتیاز این بازی حساس را به دست آوریم. من این پیروزی را تقدیم می کنم به همه کارگران زحمت‌کش فولاد خوزستان که مقابل کوره‌های داغ می ایستند تا ما بدون دغدغه بازی کنیم.

پیروزی فولاد برابر استقلال

سرمربی تیم فولاد در خصوص عملکرد تیم داوری بازی تیمش مقابل استقلال تهران گفت: زمانی که در یک شهر دیگر به میدان می روید و جو ورزشگاه یک طرفه بسود تیم حریف است، دو چیز را باید مدنظر قرار گرفته شود، نخست لطف خدا که شامل حال تان شود و انصاف و عدالت داور که می تواند در شرایط بحرانی با قضاوت منصفانه نگذارد تیمی متضرر شود.

خبرنگاری از جلالی پرسید که آیا شما نسبت به انصاف داور شک دارید؟ که وی در پاسخ گفت: من احساس می کنم داور کمی یک طرفه قضاوت کرد.

وی با اشاره به اخراج ساندرو داسیلوا در دقایق پایانی بازی استقلال - فولاد خوزستان، گفت: زمانی که از داسیلوا سئوال کردم که چرا از زمین اخراج شدی؟ او در پاسخ گفت که به داور اشاره کرده حواسش به وقت مسابقه باشد و زمان بازی به اتمام رسیده که ظاهرا همین اظهار نظر موجب اخراج بازیکن ما شده است.

جلالی درخاتمه تصریح کرد: ما با شایستگی  نتیجه خوبی را به دست آوردیم و به صدر جدول نزدیک‌ تر شدیم از فردا تلاش می کنیم تا در هفته‌های آینده به رده‌های بالاتر صعود کنیم.