تبیان، دستیار زندگی
تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب هفته چهارم از دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 در آسیا برابر میزبان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحمتی بهترین بازیکن دیدار با امارات

کریم باقری ناجی تیم ایران شد

کریم باقری، مسعود شجاعی

تیم ملی فوتبال کشورمان در چارچوب هفته چهارم از دور رفت مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 در آسیا برابر میزبان خود امارات به نتیجه مساوی رضایت داد.

به گزارش گروه ورزشی تبیان، در این دیدار که در ورزشگاه آل مکتوم شهر دوبی و با قضاوت سوبخیدین برگزار شد، عبدالرحمن جمعه(19) برای امارات و کریم باقری(81) برای ایران گلزنی کردند. همچنین حیدر علی، اسماعیل مطر و احمد از امارات و غلامرضا رضایی از ایران بازیکنان اخطاری این دیدار بودند.

علی دایی در این مسابقه که از گروه دوم مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 در آسیا برگزار شد، از مهدی رحمتی، پیروز قربانی، جلال حسینی، حسین کعبی، ستار زارع (73- مهرزاد معدنچی)، مهدی مهدوی کیا (57- مجید غلامنژاد)، جواد نکونام، کریم باقری، مسعود شجاعی، غلامرضا رضایی و وحید هاشمیان(75- مهدی سیدصالحی) استفاده کرد. ضمن اینکه سیدمهدی رحمتی هم در پایان این مسابقه به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

ستار زارع، ایران، امارات

در دیگر دیدار این گروه تیم فوتبال کره جنوبی موفق شد در دیداری جنجالی با نتیجه 2 بر صفر برابر عربستان پیروز شود. در این دیدار که به میزبانی عربستان برگزار شد، لی جون سو(77) و پارک چو یونگ(1+90) گل های کره جنوبی را به ثمر رساندند. ضمن اینکه نایف حزازی مهاجم تیم فوتبال عربستان در دقیقه 59 از زمین مسابقه اخراج شد.

در پایان دیدارها این گروه تیم کره جنوبی با 7 امتیاز به صدرنشینی خود در این گروه ادامه داد. تیم ایران با 5 امتیاز جایگاه خود در رده دوم این گروه را حفظ کرد. کره شمالی و عربستان با 4 امتیاز رده های بعدی را به خود اختصاص دادند. امارات هم با یک امتیاز همچنان در جایگاه پنجم این گروه قرار دارد.

کره جنوبی، عربستان

در گروه یک مسابقات انتخابی جام جهانی 2010 در آسیا هم دو دیدار برگزار شد که استرالیا در زمین بحرین با یک گل به پیروزی دست یافت. ژاپن هم با 3 گل قطر را در دوحه شکست داد.

در این گروه استرالیا با 9 امتیاز صدرنشین است و تیم های ژاپن با 7 امتیاز، قطر با 4 امتیاز، بحرین و ازبکستان هم با یک امتیاز رده های بعدی را به خود اختصاص داده اند.