تبیان، دستیار زندگی
عرض تسلیت تبیان برای از دست دادن یکی از بهترین کاربران دریای بشارت
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عرض تسلیت برای جای خالی یکی از بهترین ها

دریا

در حال و هوای جشنواره کارآفرینی که بودیم تصمیم گرفتیم به بهانه ی جمع شدن کاربران تبیان دور هم از چند تا از "ترین" ها تقدیر کنیم. آستین بالا زدیم و چند عنوان انتخاب کردیم، کاربر نمونه، قدیمی ترین، محبوبترین و ..... بعد نوبت به تماس گرفتن و پیدا کردن و دعوت ویژه از این افراد برای شرکت در جلسه شد. بخش عضویت به کمکمان آمد و ماهم دست به گوشی شدیم. از بین همه ی تماس ها یکی هیچ وقت جواب ما را نداد.

گذشت تا چند وقت پیش مطلبی در بخش ثبت مطالب ثبت شد. مطلبی که خبری در آن بود. خبری که آه بلند شده ازنهاد همکاران تبیانی و اشکهایی که روی گونه ها روان شد شاهد عمق درد آن برای ما بود. چقدر دیر خبر دار شدیم!

شماره تماسی که آن زمان پاسخ مارا نداد شماره ی زینب ابوالحسنی خوانساری بود،همان دریای بشارت صمیمی، همان قدیمی ترین کاربر تبیان، خادم و حافظ قرآن که شب میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها دعوت حق را لبیک گفت و رفت تا بانوی آب میزبانش باشد.

دریای بشارت نمونه ای از همراهان وفادار تبیان بوده و هست تا آنجا که عنوان قدیمی ترین کاربر را از آن خود کرد. کاش وسعت صبر عزیزان دریای بشارت به اندازه ی دریای غمشان باشد.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان فقدان این دوست بزرگوار را به خانواده ی محترمشان تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان آرزوی رحمت و آسایش برای زینب عزیز دارد.

انجمنی های تبیان برای گرامی داشت یاد دوستشان ختم قرآنی برگزار کرده اند، علاقمندان میتوانند برای شرکت در اهدای این هدیه به اینجا مراجعه کنند.

مصاحبه با اعضای خانواده دریای بشارت

فهرست مطالب دریای بشارت

اولین مطلب دریای بشارت

آخرین مطلب دریای بشارت

معرفی دریای بشارت به عنوان قدیمی ترین کاربر