تبیان، دستیار زندگی
رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص امتناع علیرضا نیکبخت واحدی از حضور در اردو و همراهی تیم ملی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محرومیت دو ساله برای نیکبخت

علیرضا نیکبخت واحدی

رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص امتناع علیرضا نیکبخت واحدی از حضور در اردو و همراهی تیم ملی در دیدار تدارکاتی مقابل قطر اعلام شد.

به نقل از مهر، نشست کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال پیرامون رسیدگی به پرونده علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس ساعت 18 روز سه شنبه با حضور مجتبی شریفی و 4 عضو کمیته انضباطی در محل فدراسیون فوتبال برگزار شد، که در پایان این نشست کمیته انضباطی، علیرضا نیکبخت واحدی به توبیخ کتبی، درج در پرونده، پرداخت 10 میلیون تومان جریمه نقدی و دو سال محرومیت از همراهی تیم ملی و حضور در مسابقات مرتبط محکوم شد.

برهمین اساس کمیته انضباطی خواستار استرداد تمامی جوایز و وجوه نقدی که وی در رابطه با فعالیت در تیم ملی به ایشان تعلق گرفته شد.

علیرضا نیکبخت واحدی

رئیس کمیته انضباطی نیز با بیان اینکه هنوز پرونده باشگاهی نیکبخت باز است، تصریح کرد: مشکلی در این خصوص متوجه این بازیکن نیست به طوریکه وی می تواند تیمش را در لیگ برتر همراهی کند. البته نیکبخت تنها در صورتی که سرمربی تیم ملی بخواهد رای نیکبخت مشمول تخفیف قرار خواهد گرفت.

مجتبی شریفی با بیان اینکه نیکبخت هم اکنون 120 امتیاز منفی را کسب کرده است، افزود: اگر این بازیکن 30 نمره منفی دیگر را کسب کند باید در لیگ دسته اول باشگاه های ایران بازی کند.

وی دادن امتیازات منفی به بازیکنان را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: این امر باعث می شود تا بازیکنان با احتیاط در داخل و خارج از زمین رفتار کنند.

رییس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با بیان اینکه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به هیچ وجه توصیه پذیر نیست، گفت : رییس فدراسیون فوتبال اصرار بر محرومیت نیکبخت واحدی از تیم پرسپولیس را داشت اما این کمیته بدون در نظر گرفتن تمامی توصیه ها، رای خود را اعلام کرد.

نیکبخت: اعتراضی به رای کمیته انضباطی ندارم

داربی، نیکبخت

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد محرومیت دوساله اش از تیم ملی گفت: اعتراضی به رای کمیته انضباطی ندارم.

علیرضا واحدی نیکبخت در گفتگو با ایرنا افزود: دلایلم برای نرسیدن به پرواز تیم ملی فوتبال ایران کاملا موجه است، سهوا نتوانستم تیم ملی را در سفر به قطر همراهی کنم.

وی با ابراز خرسندی از اینکه می تواند تیم پرسپولیس را در رقابت های لیگ حرفه ای فوتبال آسیا همراهی کند، اظهار داشت: امیدوارم با نظر مساعد سرمربی تیم ملی، بار دیگر به اردوهای این تیم باز گردم.

نیکبخت در پایان گفت: با انگیزه فراوانی تمرینات خود را در تیم فوتبال پرسپولیس ادامه خواهم داد تا با درخشش در این تیم نظر مساعد سرمربی تیم ملی را جلب کنم.