تبیان، دستیار زندگی
رجه شفیع‌زاده به كادر مدیریتی استقلال‌ تهران پیوست پنجشنبه شب مدیران باشگاه استقلال تهران طی دو نشست جداگانه با مدیران باشگاه استقلال خوزستان فصل جدیدی را در همكاریهای دو جانبه آغاز كردند. اولین نشست مدیران باشگاه استقلال تهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منزوی: منصوریان ‌در شارجه

شفیع‌زاده به كادر مدیریتی استقلال‌ تهران پیوست


پنجشنبه شب مدیران باشگاه استقلال تهران طی دو نشست جداگانه با مدیران باشگاه استقلال خوزستان فصل جدیدی را در همكاریهای دو جانبه آغاز كردند.

اولین نشست مدیران باشگاه استقلال تهران با حضور شفیع‌زاده، مدیر باشگاه استقلال اهواز همراه بود كه طرفین پس از بحث و بررسی‌های طولانی بر ادامه همكاری‌های ورزشی در تمام زمینه‌ها تاكید كردند.

كامران منزوی، معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران اظهاركرد: علی شفیع زاده مدیر عامل باشگاه استقلال اهواز متناسب با تغییرات اساسنامه‌ای باشگاه وارد چارت مدیریتی استقلال تهران خواهد شد و قرار است فعالیت رسمی خود را در یكی از پست‌های مدیریتی شركت فوتبال استقلال تهران آغاز كند.

وی تصریح كرد: حضور شفیع‌زاده دراستقلال تهران با هدف خدمت‌گذاری صورت می‌گیرد كه ما نیز با آگاهی از توانمندی‌های بالای مدیریتی و اقتصادی وی، به این حضور برای دستیابی به رشد بیشتر امیدواریم.

منزوی همچنین با اشاره به نشست دیگر مدیران باشگاه استقلال با مدیر فوتبال باشگاه استقلال اهواز خاطر نشان كرد: ‌در جلسه با باقریان در خصوص گسترش فعالیت‌های ورزشی به توافقاتی دست یافتیم. به گونه‌ای كه انتقال «مهدی شیری» به استقلال تهران قطعی شد و حضور «آلبرت» نیز با شرط عدم حضورش در دبی و ابراز تمایل این بازیكن برای حضور در استقلال تهران مورد تاكید قرار گرفت كه قطعا با برآورده شدن این شروط وی نیز به استقلال تهران خواهد پیوست.

وی تاكید كرد: قرار است با همكاری باشگاه استقلال اهواز تیمی با نام «استقلالی‌های ایران» را از تهران وارد لیگ دسته یك كنیم. این تیم را مجموعه‌ای از بازیكنان تیم‌های پایه‌ی دو باشگاه تشكیل خواهند داد.

وی همچنین با تاكید بر انجام هیچ گونه تغییری در كار سرپرستی تیم استقلال تهران خاطر نشان كرد: قرار است «خسرو حیدری» خود را به كادر فنی معرفی كند. «داود حقدوست» نیز طی روزهای آینده قراردادش را امضا خواهد كرد. «فرد ملكیان» نیز قرارداد سه ساله‌ای را با استقلال تهران منعقد كرده است.

منزوی افزود: قصد داریم، یك بازیكن خارجی دیگر را نیز جذب كنیم كه بامذاكرات انجام شده، «جبرئیل كانو» و یا هافبك تیم ملی گرجستان طی هفته‌ی آینده رسما به استقلال تهران خواهند پیوست.

وی خاطر نشان كرد: مذاكرات بر سر جذب «رودباریان» نیز موفقیت آمیز بوده است كه منتظر رای نهایی برای انتقالش هستیم. باشگاه سایپا نیز بر سر انتقال «حسین كاظمی» به استقلال تهران تصمیم نهایی را گرفته است كه با توافق بر سر مبلغ نهایی، «كاظمی» نیز به استقلال خواهد پیوست.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران در ادامه‌ی گفت‌وگو ، با بیان این كه باشگاه شارجه امارات به دنبال جذب «علیرضا منصوریان» است، اظهار كرد: شارجه به شدت خواهان جذب «منصوریان» است كه در حال حاضر به دلیل حضور این تیم در اردوی آمادگی مصر، منصوریان نمی‌تواند به امارات برود. ولی با مذاكرات انجام شده این بازیكن قطعا طی هفته‌ی آینده با قراردادی یك ساله رسما به شارجه خواهد پیوست.

به گفته‌ی منزوی، منصوریان با تمدید قراردادش به مدت یك سال با باشگاه استقلال تهران، به این باشگاه اماراتی منتقل خواهد شد.

منزوی همچنین از همكاری فرهنگی ـ ورزشی باشگاه استقلال تهران با تیم تازه تاسیس عراقی به نام «استقلال بغداد» خبر داد و افزود: با پیشنهاد سازمان تربیت بدنی قرار است با تیم استقلال بغداد كه متشكل از شیعیان بغداد است، همكاری داشته باشیم كه با مكاتبات انجام شده این همكاری‌ها در سال جاری گسترش وسیعی خواهد داشت.

وی با اشاره به تعویق اردوهای آمادگی استقلال تهران در خارج از كشور اظهار كرد: اردوی آمریكا را به دلیل فجایع جنایتكارانه‌ی آمریكایی‌ها در عراق لغو شد. سفر به كانادا نیز به دلیل شرایط سیاسی حاكم بر روابط دو كشور كه متاثر از پرونده‌ی زهرا كاظمی است، لغو شد. اسلواكی و تركیه را نیز به دلیل ضعف‌های كاری میزبان و عدم آماده بودن شرایط برای مستقر شدن تیم استقلال در محل اردوگاه را پیگیری نكردیم. اما در حال حاضر ارمنستان و گرجستان گزینه‌هایی هستند كه به دنبال بررسی و قطعیت بخشیدن برای برگزاری اردو در یكی از این دو كشور هستیم كه با شرایط نابسمان گرجستان، به احتمال زیاد ارمنستان گزینه‌ی نهایی استقلال تهران خواهد بود.

منزوی با تاكید بر گسترش روابط ورزشی با باشگاه پیروزی (پرسپولیس) از عدم دعوت از بازیكنان تیم استقلال تهران به اردوی تیم ملی انتقاد كرد و عدم نتیجه گیری‌های تیم ملی در جام ملت‌ها را نیز متاثر از حضور كم رنگ آبی‌پوشان در این رقابت‌ها دانست.

معاون ورزشی باشگاه استقلال تهران در پایان با اشاره به جلسه‌ی شورای عالی انضباطی فدراسیون فوتبال در هفته‌ی جاری برای بررسی مجدد پرونده‌ی درگیرهای اصفهان بر بی‌گناهی بازیكنان تیم استقلال تاكید كرد و خواستار واقع‌نگری مسوولان انضباطی فدراسیون در خصوص این پرونده شد.