تبیان، دستیار زندگی
پایگاه اینترنتی انجمن وبلاگ نویسان مذهبی در راستای ادامه ی فعالیتهای خود به مناسبت جشن عید بزرگ غدیر مسابقه ی وبلاگ نویسی برگزار میکند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سومین مسابقه پایگاه اینترنتی انجمن وبلاگ نویسان مذهبی

غدیر

فراخوان وبلاگ نویسان مذهبی در موضوع غدیر، عید امامت و ولایت

پایگاه اینترنتی انجمن وبلاگ نویسان مذهبی در راستای ادامه ی فعالیتهای خود به مناسبت جشن عید بزرگ غدیر مسابقه ی وبلاگ نویسی برگزار میکند. لذا از کلیه صاحبان وبلاگ در موضوعات مرتبط با غدیر خم، ولایت و امامت حضرت علی (ع)، راویان غدیر که مطالب خود را در قالبهای دل نوشته ، شعر، مقاله ، گفتگو ،تصویری ،  پاسخ به شبهات و سایر قالبهای ممکن ارائه مینمایند دعوت میشود تا با مراجعه به سایت وبلاگ نویسان مذهبی به آدرسwww.etratblog.ir    (عترت بلاگ دات آی آر) ضمن ثبت نام وبلاگ خود و معرفی شخصی خود (در صورت تمایل) در فعالیتی که به جهت بزرگداشت عید بزرگ ولایت در محیط مجازی برپا میشود حضور بهم رسانند.

مراحل ثبت نام و نحوه شرکت در فعالیت :

با مراجعه به سایتwww.etratblog.ir فرم ثبت نام را تکمیل نمایید، سپس از طریق راهنمایی های ارائه شده در پایگاه،  کد برنامه شمارنده را در وبلاگ خود قرار دهید .

مطابق فعالیت پیش بینی شده وبلاگهای معرفی شده در بازه زمانی 27 آبان ماه تا 27 آذر ماه ( 18 ذی الحجه) عید سعید غدیر، مورد ارزیابی خاص قرار گرفته و امتیازاتی براساس معیارهای مختلف به آنها اختصاص می یابد.

لذا صاحبان وبلاگها میتوانند با ارتقای کیفیتهای فنی و محتوایی تا زمان شروع دوره بررسی ( و قبل از آن) زمینه کسب نظر و رتبه های بهتر را فراهم نمایند.

معیارهایی مانند بازدید ( حاصل از کد برنامه درج شده در وبلاگ) و نظرات و آراء اخذ شده کاربران و بازدید کنندگان ، از زمان ثبت نام در انجمن و شروع فعالیت از دیگر عوامل موثر در رتبه بندی وبلاگها و بلاگرها است.

معرفی وبلاگهای برتر، بهمراه اعطای هدایا در دی ماه 87 صورت خواهد گرفت.