تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تا به قول خود عمل نكنم، به استعفا فكر نکرده و از این تیم نمی روم.....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امیر قلعه‌نویی: استعفا نمی‌كنم

واعظ آشتیانی،قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: تا به قول خود عمل نكنم، به استعفا فكر نکرده و از این تیم نمی روم.

امیر قلعه‌نویی پس از نشست با واعظی آشتیانی در گفتگو با ایسنا، با بیان اینكه بحران سازان می‌خواهند آرامش استقلال را از بین ببرند، اظهار كرد: این روزها بارها شنیده‌ام كه روزنامه‌های مختلف به طنز نوشته‌اند كه استقلال بی‌خبر و جنجالی نمی‌خواهیم، همه فكر و ذهن ما در باشگاه استقلال از واعظی آشتیانی گرفته تا بازیکنان تیم به شكست دادن فولاد معطوف است و به وجود آمدن این شایعات به خاطر آرامش ماست.

وی درباره خبرهایی مبنی بر استعفایش از استقلال تاکید کرد: مرد روزهای سخت هستم و كسی نیستم كه با خرده مشكلات كنار نیایم. من ارتباط خوبی با آشتیانی دارم و هر هفته جلسات دو نفره ای با هم داریم.

امیر قلعه نویی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: صبح امروز(یکشنبه) هم این جلسه برگزار شد و اتفاقا با واعظی آشتیانی درباره این شایعات صحبت كردیم كه وی به من توصیه كرد به مسائل حاشیه‌ای و بی‌اساس توجه نكنیم. ما، بر سر اصول و كلیات همفكر و هم عقیده هستیم.

قلعه‌نویی "صداقت" را یكی از مهمترین فاكتورهای مدیریت واعظی آشتیانی دانست و گفت: به صداقت آشتیانی ایمان دارم و هواداران استقلال اطمینان داشته باشند كه من به استعفا فكر نمی‌كنم و نگرش ما در استقلال حضور قدرتمند در لیگ قهرمانان آسیا و قهرمانی در لیگ برتر خواهد بود و من قول داده‌ام كه استقلال را قهرمان كنم و مطمئن باشید تا به قول خود عمل نكنم از استقلال نمی‌روم.