تبیان، دستیار زندگی
PhysProf 1.0 برنامه و نرم افزاری برای یادگیری مباحث گوناگون فیزیک با موضوعات مکانیک، الکترونیک و الکتریسیته، نورشناسی و ترمودینامیک می باشد و شامل 70 محیط تعاملی است که به کاربر اجازه می دهد با شبیه سازی و نمایش انیمیشن آن ها و ایجاد تغییر در ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

PhysProf 1.0

نرم افزار فیزیک

PhysProf 1.0 برنامه و نرم افزاری برای یادگیری مباحث گوناگون فیزیک با موضوعات مکانیک، الکترونیک و الکتریسیته، نورشناسی و ترمودینامیک می باشد و شامل 70 محیط تعاملی است که به کاربر اجازه می دهد با شبیه سازی و نمایش انیمیشن آن ها و ایجاد تغییر در پارامترها، به تثبیت مباحث مورد نظر بپردازد. برای مثال؛ در مبحث سطح شیبدار مکانیک، دانش آموز می تواند زاویه ی سطح شیبدار، اندازه ی نیروی وارد برجسم و جنس سطح شیبدار را تغییر دهد و اثر هر یک را روی حرکت جسم بررسی کند. هم چنین مقدار نیروی اصطکاک و عمود بر سطح و ... را با توجه به داده های انتخابی محاسبه می کند.

در کنار هر مطلب آموزشی گزینه ی help قرار گرفته است که برای فراگیری مطالب موجود، بسیار مفید است. به نظرمی‏ رسد کاربر در مقایسه با دیگر نرم افزارهای آموزش فیزیک، از این نرم افزار راحت تر استفاده خواهد کرد.

قابلیت کاربرد آموزشی: آموزش فیزیک دبیرستان و دانشگاه

حجم فایل:   12.8MB

دریافت فایل(نسخه رایگان)

پس از دریافت فایل، ابتدا آن را بانرم افزار WinRAR باز کنید. سپس مانند تمام نرم افزارهای دیگر، بر روی یکی از درایوهای کامپیوترتان آن را نصب کنید.